عضو انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: با انجام پرواز‌های اروپایی به دو شهر میلان و رم و انجام بازرسی‌های اتحادیه اروپایی، گواهی پرواز‌های اروپایی از ۲.۵ به ۱.۱۴ کاهش یافت.

رامین حمزه ای در نشست خبری امروز خود گفت:  در سال ۱۴۰۲ با ایام پایانی سال ۱۴۰۱  تقاضا صندلی در مسیرهای داخلی افزایش یافت بنابراین عرضه بلیت و عرضه صندلی افزایش یافت در نتیجه افزایش پروازهای داخلی را گسترش داده ایم.

به گفته مدیرعامل شرکت هواپیمایی  در ۶ماه امسال نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد پروازهای قشم ایر افزایش یافت به طوری که  ۳هزار و ۵۰۰ پرواز داخلی صورت گرفت که با افزایش عرضه و صندلی پرواز  همراه بود‌ .

او می‌گوید: در مسیرهای خارجی هم رشد ۱۰ درصدی داشته ایم و تلاش کرده ایم عرضه بلیت با کمبود مواجه نباشد‌.

حمزه ای بیان کرد: در  بهمن سال ۱۴۰۰  ۷فروند هواپیمای فعال وجود داشت که در سال ۱۴۰۱ با بازسازی و اورهال هواپیما بعد از ۱۱ سال  یک فروند اضافه شد  بنابراین  امروز ۹ فروند هواپیمای پرواری داریم و به زودی یک هواپیما ایرباس ۳۲۰موتور با اورهال موتور خود و انجام تعمیرات  اساسی وارد ناوگان هوایی قشم ایر می شود درنتيجه در اميدواريم تا اسفند امسال تعداد هواپیماهای فعال  ما به ۱۰ فروند برسد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی  گفت: شرکت  قشم مجوز نمره گواهی  پروازهای اروپایی که جزو منابع ملی است  را با انجام بازرسی های ایمنی اتحادیه اروپا کاهش داد به طوری که‌ با انجام پروازهای اروپایی  به  رم و میلان به جای  ایران ایر در ایام اربعین  نمره آن از ۲.۵ به ۱.۱۴ رسید که این یک افتخار برای کشور و صنعت هوایی به شمار می رود.

او گفت: اورهال و بازسازی  هواپیما ها با قدرت  با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان از کوچکترین تا بزرگترین قطعات از طریق شرکت های دانش بنیان  ادامه  دارد و در کنار آن  به زودی هواپیماهای جدید خریداری می شود.

او گفت: مسیرهای جدیدی به زودی  افتتاح  خواهد شد و با ورود  ناوگان‌های جدید  منجر به توسعه ناوگان هوایی خواهد شد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار