تجلیل از ۱۲۴ موکب دار اربعین حسینی

از ۱۲۴ موکب دار خراسان رضوی که در ایام اربعین حسینی به زائران خدمت رسانی کرده بودند، طی مراسمی در مشهد قدردانی شد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در این همایش ضمن قدردانی از موکب داران اربعین حسینی ۱۴۰۲ این استان، به بررسی عملکرد مواکب در کشور عراق و مبادی ورودی و خروجی کشور پرداخت.
 
غلامرضا احمدی در ادامه به تبیین سیاست‌های کلی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ برای ایام اربعین و نقش مواکب در توسعه اعتاب مقدسه و زیرساخت‌های لازم برای سهولت زیارت زائرین پرداخت.
 
وی بر اولویت دو طرح "صحن امام محمد باقر (ع) " در کاظمین و صحن "حضرت زینب (س) " در کربلای معلی تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌های موجود در استان و شهرستان‌ها بهره برد.
 
در ادامه، جلسه فصلی مسئولان ستاد‌های استان نیز برگزار و عملکرد ستاد‌های شهرستانی در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ بررسی و برنامه شش ماهه دوم سال ابلاغ شد.
 
همایش قدردانی از مسئولان مواکب اربعین حسینی ۱۴۰۲ خراسان رضوی با حضور حجت الاسلام گنابادی نژاد جانشین ستاد اربعین خراسان رضوی، سردار احمدی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی و مسئولان کمیته‌های مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد هماهنگی اربعین حسینی خراسان رضوی و مسئولان مواکب این استان برگزار شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار