مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در راستای نهضت فعال سازی واحد‌های راکد استان، در سال گذشته با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی ۲۶ واحد راکد استان به چرخه تولید بازگشت.

بختیار خلیقی در جلسه هم اندیشی نهضت احیا واحد‌های راکد کردستان با اشاره به عنوان شعار سال که مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده و تاکید هر ساله مقام معظم رهبری بر تولید اظهار داشت: در این راستا حمایت از واحد‌های تولیدی و اشتغال زایی یکی از اولویت‌های صمت کردستان است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه امسال در شعار سال عنوان رشد تولید اضافه شده است، بیان کرد: همین مسئله نشان از اهمیت تولید دارد و برنامه‌ریزی علمی و متناسب با شرایط موجود و احیای واحد‌های راکد ضروری است.

وی یادآور شد: بر اساس پایش واحد‌های تولیدی و صنعتی استان از مجموع هزار و ۲۷ واحد صنعتی ۶۵ درصد فعال و ۱۳۱ واحد غیر فعال است و بقیه هم نیمه فعال و قابلیت احیا دارند.

خلیقی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اعتبارات تعیین شده در حوزه صنعت ۱۴ واحد صنعتی و همچنین ۴ واحد معدنی برای حمایت، بررسی و نظارت معرفی شده تا در کمترین زمان احیا و به چرخه فعالیت در استان برگردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.