ثبت نام یک‌هزار و ۹ کارگر در جشنواره امتنان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه زمان ثبت‌نام در جشنواره امتنان را از اول مهرماه تا اول آبان‌ماه اعلام کرد و گفت : تا به امروز یک‌هزار و ۹ کارگر، گرو‌ه‌کار و واحد نمونه ثبت‌نام کرده‌اند.

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ثبت‌نام کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان همزمان با سراسر کشور در سی و پنجمین جشنواره امتنان کارگران خبر داد و گفت : جشنواره امتنان هرساله در دو مرحله استانی و کشوری با هدف شناسایی نخبگان حوزه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار، برگزار می‌شود.

وی زمان ثبت‌نام در این جشنواره را از اول مهرماه تا اول آبان‌ماه اعلام کرد و ادامه داد: تا به امروز یک‌هزار و ۹ کارگر، گرو‌ه‌کار و واحد نمونه ثبت‌نام کرده‌اند که در بین‌استان‌های کرمانشاه رتبه دوم را کسب کرده‌ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمامی کارگران، گروه‌های کار و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند برای ثبت‌نام به پرتال جشنواره مراجعه کنند.

ایجاد فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان، اعتمادآفرینی و همدلی از دیگر اهداف جشنواره امتنان است که احمدی در پایان به آن اشاره کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.