رئیس سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی مسئولیت شکست اطلاعاتی از حماس را پذیرفت.

ناتوانی رژیم صهیونیستی برای پیش‌بینی حملات گسترده نیرو‌های مقاومت فلسطین (حماس) به سرزمین‌های اشغالی در هفتم اکتبر که با خسارات و تلفات سنگینی برای این رژیم همراه بود باعث شده است مقامات امنیتی تل آویو آماج انتقاد‌های داخلی قرار بگیرند. 

رونن بار، رئیس سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت) امروز (دوشنبه) مسئولیت ناتوانی شکست اطلاعاتی برای جلوگیری از حمله نیرو‌های حماس به سرزمین‌های اشغالی را برعهده گرفت. 

وی با صدور بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: علی رغم اقداماتی که ما انجام دادیم متاسفانه روز شنبه هفته گذشته نتوانستیم هشدار‌های کافی به منظور خنثی سازی حملات جنبش حماس را صادر کنیم. 

این بیانیه می‌افزاید: به عنوان کسی که مسئول شین بت هستم مسئولیت این حادثه با من است. زمان برای انجام تحقیقات در این باره وجود دارد. اکنون زمان جنگیدن است. 

گرچه این مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی مسئولیت شکست اطلاعاتی در برابر جبهه مقاومت فلسطین را پذیرفت، اما خبری از کناره گیری وی از سمتش منتشر نشده است. 

براساس اعلام مقامات صهیونیست تاکنون بیش از یک هزار و ۴۰۰ صهیونیست در حمله نیرو‌های حماس کشته شدند و ۱۹۹ تن اکنون در اسارت نیرو‌های مقاومت در غزه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار