رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت:بیش از ۳۷ هزار نفر از خدمات تشخیصی و درمانی در مراکز دندانپزشکی فعال تحت پوشش شهرستان زاهدان درمناطق حاشیه‌ای و روستا‌ها بهره‌مند شده اند.

  فریبرز راشدی؛ رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: خدمات سطح یک و دو دندانپزشکی در پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت زاهدان که مراکز دندانپزشکی فعال دارند ارائه می‌شود
 
 وی همچنین از رشد ۱۹درصدی ارائه خدمات دندانپزشکی در ۶ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در مرکز بهداشت زاهدان خبر داد و گفت: در نیمه نخست سالجاری ۳۷ هزار و ۳۸۴ خدمت تشخیصی و درمانی در مراکز دندانپزشکی فعال تحت پوشش این شهرستان به شهروندان گرامی ازجمله در مناطق حاشیه‌ای و روستا‌ها ارائه شده است.

  راشدی ادامه داد: در حال حاضر در ۱۹ مرکز شهری و روستائی ۳۰ دندانپزشک و بهداشتکار دهان و دندان در شهرستان زاهدان و مناطق تحت پوشش، مشغول فعالیت میباشند.
 
به گفته رئیس مرکز بهداشت زاهدان در این مراکز خدماتی نظیر معاینه، آموزش، کشیدن، فیشورسیلانت، وارنیش تراپی، جرم گیری و ترمیم ارائه می‌شود.
 
وی افزود: بهداشت دهان و دندان مولفه‌ای مهم در سلامت فردی و اجتماعی بوده و اولین قدم در این خصوص پیشگیری از بروز بیماری ودرمان آن در مراحل اولیه میباشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار