وزیر خارجه آمریکا پس از بازگشت از تور منطقه‌ای خود با نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مدت ۸ ساعت جلسه داشت و درباره تحولات فلسطین گفتگو کرد.

 آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، صبح سه شنبه ادعا کرد که این کشور و رژیم صهیونیستی برای همکاری با یکدیگر برای توسعه طرحی که به کمک های بشردوستانه بین المللی اجازه ورود به نوار محاصره شده غزه را می دهد، توافق کرده اند.

 بلینکن پس از برگزاری مذاکرات سخت با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که نزدیک به هشت ساعت به طول انجامید، در مصاحبه با خبرنگاران مدعی شد: «به درخواست ما، آمریکا و اسرائیل توافق کردند تا طرحی را تهیه کنند که به موجب آن کمک های بشردوستانه کشورهای مختلف و سازمان های بین المللی به غزه وارد شوند.

در همین حال در اراضی اشغالی فشار بر نتانیاهو درحال افزایش است. روزنامه «هاآرتص» بامداد سه‌شنبه، برای دومین بار از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خواستار برکناری فوری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی شد.

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در روز شنبه که منجر به هلاکت حداقل ۱۸۰۰ صهیونیست و زخمی شدن ۳۵۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

پیش از این «یوآو گالانت» وزیر جنگ تل‌آویو با دستور اعمال محاصره همه‌جانبه علیه نوار غزه، ورود هرگونه غذا، دارو، سوخت، برق و حتی آب به این منطقه را ممنوع کرد و هم اکنون فلسطینیان که زیر آتش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هستند در شرایط غیر انسانی به سر می برند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
درباره غارت و کشتار بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۱۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
بایدن جنایتکار برای قتل عام زنان و کودکان غزه روز چهارشنبه به اسرائیل می‌آید
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۴۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
متأسفانه در این مدت 11 روز کشورهای اسلامی و به ویژه کشورهای عربی جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار به مردم غزه اهانت و خیانت کردند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۳۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی در نوارغزه توسط صهیونیست ها و مزدورانشان ثابت کرد و نشان داد که در دنیا سازمان ملل وجود ندارد.
آخرین اخبار