بودجه فضای سبز شهر قم برای امسال ۸۵۰ میلیارد تومان است

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از اختصاص ۸۵۰ میلیارد تومان به فضای سبز به غیر از هزینه‌های تملکی یاد کرد و گفت: خوشبختانه در شهر قم حواشی کم است و هم‌سویی مسئولان موجب شده است اقدامات با سرعت پیش برود.

پیام جوادیان در نخستین همایش ملی راهبرد‌های توسعه فضای سبز در شهر‌های حاشیه کویر که در سالن همایش‌های دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم درحال برگزاری است،عنوان  کرد: هماهنگی و هم‌سویی دستگاه‌های اجرایی شهرداری قم با مرکز تحقیقات اتفاق مبارکی است.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم  با اشاره به اینکه در عرصه فضای سبز شهری طرح‌های مختلفی را با مرکز تحقیقات پیش می‌بریم، مطرح کرد: اساتیدی که در دانشگاه‌ها و مرکز تحقیقات فعال هستند ظرفیت بسیار مطلوبی دارند.

جوادیان  با اشاره به اینکه شهردار قم در این زمینه عنایت ویژه‌ای داشتند، خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر نیز در این مسیر همراه بودند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه زمانی در شهر قم اعلام می‌شد هیچگونه گیاهی سازگار نیست، عنوان کرد: در این راستا از سال ۱۳۹۴ یک اقدام علمی را در شهر قم آغاز کردیم و با استفاده از تجارب سایر شهر‌ها و تیم تخصصی توانستیم چهره شهر را تغییر دهیم.

جوادیان با بیان اینکه امسال بودجه فضای سبز غیر از تملکات حدود ۸۵۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: خوشبختانه در شهر قم حواشی کم است و هم‌سویی مدیران استان، استانداری، دستگاه قضایی، شورای اسلامی شهر و شهرداری قم موجب شده است اقدامات با سرعت پیش برود.

برچسب ها: شهرداری قم ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار