ریواده گفت: متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه از بیست و هفتم مهرماه به مدت هفت روز تا سوم آبان ماه فرصت دارندتا نام‌نویسی خود را نهایی کنند.

ریواده  گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های انتخابیه استان سمنان می‌توانند برای نام‌نویسی نهایی به درگاه ویژه این موضوع مراجعه و نسبت به تکمیل کاربرگ مربوطه و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

معمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمناناون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: تکمیل کاربرگ پرسشنامه بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد و نام‌نویسی با تلفن همراه امکانپذیر نیست و باید متقاضیان داوطلبی با استفاده از رایانه و یا با لپ تاپ نسبت به تکمیل مدارک و ثبت‌نام نهایی و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

ریواده تصریح کرد: متقاضیان داوطلبی یک شماره حساب غیرتجاری مربوط به هزینه‌های انتخاباتی خود را نزد بانک‌های عامل تعیین و یا افتتاح کنند و گواهی اخذ شده از بانک را مبنی بر اینکه اطلاعات مربوط به حساب یادشده بنا به درخواست رسمی وزارت کشور و هیات مرکزی نظارت، قابل رصد خواهد بود، به همراه نماینده مالی در کاربرگ پرسشنامه بارگذاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار