یک خانواده کازرونی، قاتل را به شرط ساختن پایگاه اورژانس در دهستان انارستان این شهرستان بخشیدند.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به وقوع یک فقره قتل در کازرون، بیان کرد: خانواده مقتول به جای قصاص، با ساخت پایگاه اورژانس اقدامی به نفع عموم انجام داده است.

او گفت: امیدواریم اینگونه اقدامات خیرخواهانه در استان افزایش پیدا کند. 

 رئیس کل دادگستری فارس بیان کرد: این نهاد با توجه به نیاز اورژانس در قالب احکام جایگزین اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

دکتر محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس نیز اظهار کرد: با همت خیرین شهرستان کازرون، تامین زمین و ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ انارستان کازرون انجام شد و با حضور مدیر کل دادگستری استان فارس، مسئولان ادارات و نهاد‌های شهرستان به بهره برداری رسید.

او تصریح کرد: پایگاه اورژانس جاده‌ای انارستان به همت خانواده زنده یاد بهرام خدادوست در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۳۵ متر مربع با اعتبار ۴۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

دکتر محسن معینی رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون همچنین در این خصوص با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس نیز از سوی این خانواده نیکوکار خریداری و به اورژانس ۱۱۵ کازرون تحویل شده است، اظهار کرد: زمین این پایگاه نیز از سوی «داریوش سلطانی» و «مسلم کمالی» به حوزه سلامت اهدا شده است.

او با قدردانی از دادگستری شهرستان کازرون برای مشارکت در این کار نیک و ارج نهادن به اقدام خداپسندانه نیکوکاران عرصه سلامت، افزود: با راه اندازی این پایگاه جاده ای، مدت زمان رسیدن کارکنان عملیاتی اورژانس بر بالین بیماران و مصدومان حوادث این منطقه، کاهش می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار