سفیر فلسطین در انگلیس خواستار انجام تحقیقات بین المللی پیرامون جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در نوار غزه شد.

جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه و کشتار بی هدف غیرنظامیان باعث خشم عمومی جهانیان شده است. سازمان‌های بین المللی این اقدامات را جنایت علیه بشریت می‌دانند و مقامات فلسطینی خواستار پیگرد عاملان این حادثه هستند.

به گزارش تله تریدر، حسام زملوت، سفیر فلسطین در انگلیس امروز (سه شنبه) از دادگاه بین المللی کیفری خواست تحقیقات پیرامون جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را آغاز کند. 

وی در این رابطه به خبرنگاران گفت: حقیقت دردناک این است که در هر ۵ دقیقه یک فلسطینی در نوار غزه کشته می‌شود. ما نخواهیم گذاشت پاکسازی قومی دیگری علیه فلسطینیان رخ دهد. 

حسام زملوت در ادامه با انتقاد از تل آویو به دلیل استفاده از تسلیحات ممنوعه علیه غیرنظامیان، خاطر نشان کرد: ما شاهد استفاده ارتش اسراییل از بمب‌های فسفری و بمباران مرگبار مناطق مسکونی که باعث برجای گذاشتن بیش از ۳ هزار شهید در نوار غزه شده است، بوده ایم. 

این مقام فلسطینی از آمریکا و انگلیس خواست از سنگ اندازی در انجام وظایف دادگاه بین المللی کیفری اجتناب کنند. وی تاکید کرد: بسیار حیاتی است که کشور‌های غربی حفاظت از اسراییل برای فرار از بار مسئولیت اقداماتش را متوقف کنند. 

در جدیدترین جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، طی حمله به بیمارستانی در این منطقه ۵۰۰ غیرنظامی کشته و زخمی شدند. همچنین در حمله به مدرسه تحت نظارت آنروا که غیرنظامیان در آنجا پناه گرفته بودند شش شهروند عادی جان خود را از دست دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۷:۲۳ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
حمله به بیمارستان غزه توسط اسرائیل و آمریکا جنایت جنگی است.
حمله به بیمارستان غزه توسط اسرائیل و آمریکا جنایت علیه بشریت است.
سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار 100 درصد فقط عامل اصلی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و آمریکا و غرب در جنگ نوار غزه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
مگر بین المللی است که دادگاهی داشته باشد
آخرین اخبار