طرح توانمند سازی و تحول اجتماعی ۲۰۲۰ در صد محله کشور

مدیرکل دفتر امور مراقبت های بهزیستی کشور گفت: با هدف توانمند سازی مددجویان مناطق کم برخوردار و جلوگیری از افزایش آسیب های اجتماعی در این مناطق ، طرح ۲۰۲۰ در صد محله کشور اجرا شده است.

سعید بابایی در جلسه دیدار مردمی که با رویکرد حل مسأله و ظرفیت سازی اجتماعی در مسکن مهر دهدشت برگزار شد، افزود: در راستای اجرای این طرح که از سال گذشته در ۳۱ استان کشور اجرا شده ، اقدامات مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی صورت گرفته است .

وی اضافه کرد: برای خدمات رسانی بهتر در این مناطق کم برخوردار، گروه های مختلف اعزام می‌شود.

بابایی مهمترین نیازهای جامعه محلات کم برخوردار کشور را اشتغال و مسکن اعلام کرد و گفت : مردم باید باور کنند که از وضعیت محروم رهایی می‌یابند و می‌توانند توانمند شوند.


آریا مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت : طرح ۲۰۲۰ در ۳ شهرستان کهگیلویه ، بویراحمد و لنده در حال اجراست و تلاش می‌کنیم تا مشکلات مردم و آسیب های اجتماعی موجود در مناطق مورد هدف به حداقل برسند .


رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه نیز گفت : این طرح از سال گذشته در محله مسکن مهر دهدشت اجرا شده که اقدامات مختلف فرهنگی، ورزشی ، اجتماعی  و توانمند سازی بانوان صورت گرفته است .


سید علی اصغر شکرایی زاده افزود : در این طرح مسابقات فوتبال خیابانی ، استخر ، مسابقات طناب کشی ، دوره های آموزشی گلیم باقی ، خیاطی ، گلدوزی و معرفی به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات کم بهره ، برپایی جشن ، اعزام ساکنان این محله به عتبات عالیات و اماکن زیارتی ، برگزاری جلسه پیشگیری و مقابله با خودکشی و دیگر اقدامات لازم برای توانمند سازی ساکنان این محله اجرا شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.