۲۰۰ نفر از حمایت بیمه سلامت سمنان در درمان ناباروری بهره‌مند شدند

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان گفت: ۲۰۰ شهروند این استان از خدمات حمایتی بیمه سلامت در حوزه درمان ناباروری از زمان آغاز طرح حمایتی بهره‌مند شدند.

سید محمد حسینی مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان گفت: ۱۰ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال برای افراد زیر حمایت خدمات درمان ناباروری از سوی بیمه سلامت استان سمنان از زمان اجرای طرح (از اواخر سال گذشته تا کنون) هزینه شد.

وی تصریح کرد: ۲ مرکز درمان ناباروری در استان سمنان یک مرکز در شاهرود و یک مرکز در سمنان فعال است که ۲۰۰ نفر زیر چتر بیمه سلامت از این مراکز خدمات دریافت کردند.

وی با اشاره به طرح‌های حمایت از خانواده در استان سمنان از سوی بیمه سلامت گفت: زوج‌های نابارور می‌توانند تا ۴۹ سالگی و در یکسال تا سه نوبت از پوشش بیمه و خدمات ناباروری بهره‌مند شوند.

حسینی اظهار کرد: خدمات حمایتی برای درمان ناباروری در بیمارستان‌های دولتی تا سقف ۹۰ درصد با تعرفه دولتی و در بیمارستان‌های نیمه دولتی و خصوصی نیز تا ۹۰ درصد تعرفه نیمه‌دولتی از سوی بیمه سلامت قابل پرداخت است.

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان اضافه کرد: پوشش خدمات درمان ناباروری به عنوان یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم در تحقق جوانی جمعیت است.

وی ابراز داشت: دهک‌های درآمدی چهار و پنج فاقد پوشش درمانی در استان نسبت به ثبت‌نام برای برخورداری از مزایای بیمه سلامت ایرانیان اقدام کنند، زیرا مطابق قانون، مشمول خدمات درمانی رایگان هستند و سایر دهک‌های فاقد پوشش بیمه‌ای می‌توانند با پرداخت هزینه ناچیز تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند.

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان گفت: تسهیل در دریافت خدمات بهداشتی و درمانی رویکرد دولت سیزدهم است که یکی از اقدام‌ها در راستای تحقق این راهبرد ارایه خدمات درمانی رایگان به دهک‌های یک تا پنج محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار