عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: جنایت رژیم صهیونیستی در غزه ضدحقوق بشری است و باید جلوی این رژیم غاصب گرفته شود.

سید شمس‌الدین حسینی، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار غیرنظامیان گفت: اتفاقاتی را که شاهد هستیم یک جنایت ضدحقوق بشری است و ظلمی است که جهان سلطه به مردم تحمیل می‌کند و قربانیانش مردم بی‌گناه فلسطین هستند لذا باید جلوی این رژیم غاصب گرفته شود، چون جنایات آنان دارد به یک قرن می‌رسد.

وی با بیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی هم نتوانستند جلوی این جنایت را بگیرند، بیان کرد: آینده جهان اسلام در گروی وحدت و انسجام کشور‌های مسلمان است و بایستی تلاش کرد با رایزنی‌های مستمر دیپلماتیک، نهاد‌های بین‌المللی که در این زمینه مسئول هستند را وادار به موضع‌گیری و اقدامات صریح در قبال رژیم اشغالگر قدس کرد.

رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی اظهار کرد: با اینکه سال‌ها از غصب سرزمین مردم فلسطین می‌گذرد، اما این قضیه فراموش نمی‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: نطفه اسرائیل حرام بسته شده و به نتیجه دل‌خواهشان نمی‌رسند، اما اینکه چگونه می‌توانیم رژیم صهیونیستی را شکست دهیم در گروی وحدت کشور‌های مسلمان و انسجام آنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار