دانش آموزان البرز فریاد مرگ بر اسراییل سر دادند

پی حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستانی در غزه و شهادت بیش از ۸۰۰ نفر ، صبح روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور دانش آموزان استان البرز در مدارس این استان فریاد مرگ براسراییل سردادند.

دانش آموزان درحالی که پرچم های جمهوری اسلامی ایران ، تصاویر جنایات رژیم غاصب در غزه را در دست داشتند خشم و نفرت خود را از جنایات اخیر صهیونیست ها اعلام داشتند .

همزمان با این آیین سرودهای حماسی مقاومت در مدارس البرز پخش شد و دانش آموزان فریاد مرگ براسراییل ، سید حسن نصرالله بسم الله ،بسم الله سردادند.

همچنین دانش آموزان با دردست داشتن تصاویری از شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواستار پایان دادن به این جنایات دردآور در فلسطین شدند .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: امروز زنگ حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست ها در مدارس البرز به صدا درآمد و دانش آموزان این جنایات را محکوم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ابراهیمیان گفت: با توجه به همراهی خوب دانش آموزان در اجرای برنامه های حمایت از مظلوم فلسطین شمار قابل توجهی از این عزیزان درتجمع های خودجوش مردمی که امروز در مصلی ها و برخی از امامزاده های مرکز شهرهای استان البرز انجام می شود حضور خواهند یافت .

وی یاد آورشد: درشهرستان کرج نیز تجمع مردمی در مقابل امامزاده حسن (ع) در محکومیت جنایات رژیم غاصب علیه مردم فلسطین برگزار خواهد بود .

ابراهیمیان تاکید کرد: ویژه برنامه های حمایت از مردم مظلوم فلسطین با توجه به درخواست های مکرر مردمی برای برگزاری تجمع های مختلف خودجوش در نقاط مختلف شهری و روستایی استان البرز ادامه خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.