مردم مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی در پی حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم اشغالگرد قدس، تجمع و راهپیمایی کردند.

مردم مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی در پی حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم اشغالگرد قدس، تجمع و راهپیمایی کردند. مردم مشهد ساعت ۱۸ امروز از میدان شهدا به سمت حرم مطهر راهپیمایی کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه‌ای نوشته است: این روز‌ها یک نقطه از عالم یعنی غزه مقاوم و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی " قصّه پُر غصّه فلسطین و اندوه جانکاه مظلومیّت این ملّت صبور، بردبار و مقاوم" کانون توجه مسلمانان و تمامی آزادگان جهان قرار گرفته است.

بمباران بیمارستان معمدانی در غزه توسط رژیم کودک‌کشی که در جایگاه نخست بزرگترین ناقض حقوق بشر جهان قرار گرفته، جنایتی وحشیانه و فجیع‌ترین نسل‌کشی عصر کنونی علیه بشریت بود که با به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان فلسطینی، مردم جهان هلوکاست را به چشمان خود دیدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن محکومیت شدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم و غیرنظامیان و مراکز درمانی غزه، از عموم مردم متدیّن و همیشه در صحنه مشهد مقدس دعوت می‌نماید امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ساعت ۱۸ با حضور باشکوه و گام‌های استوار در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین که از میدان شهدا به طرف حرم مطهر رضوی، رواق امام خمینی «ره» برگزار می‌گردد، شرکت نموده و ضمن محکومیت این اقدام شنیع، دوشادوش برادران و خواهران دینی خود در نوار غزه، کرانه باختری رود اردن و جای جای فلسطین قهرمان، با ظلم و کفر جلادان کودک‌کش و سفاک صهیونیست به مبارزه برخیزند.

راهپیمایی مردم مشهد

مردم مشهد در عرصه میدان شهدای این شهر برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اجتماع کردند.

تجمع مردم تربت حیدریه

مردم انقلابی تربت حیدریه در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از حملات تروریستی رژیم صهیونیستی در صحن مسجد جامع این شهر تجمع کردند.

تجمع مردم تربت جام

به دعوت امامان جمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تجمع مردم شیعه و اهل سنت در مزار شیخ الاسلام احمد جامی باشکوه خاصی برگزار شد.

تجمع مردم مشهد و خراسان رضوی در حمایت از مردم غزه+فیلم و عکس

تجمع کنندگان ضمن محکومیت اقدام شنیع به عنوان جنایت جنگی علیه بشریت در بیمارستان غزه که بیش از ۱۰۰۰ کودک و زن بی پناه توسط اسرائیل غاصب به شهادت رسیدند، شعار‌هایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل، مرگ بر منافق و مرگ بر سازش کار جنایات آمریکا و اسرائیل را محکوم و خواستار برخورد جهانی با رژیم کودک کش صهیونیستی شدند.

در این اجتماع مردم شیعه و اهل سنت تربت جام، مولوی احمد صارمی طی سخنانی با تسلیت جنایات رژیم فاسد و کودک کش صهیونیستی خواستار برخورد قاطع امت اسلام با رژیم جعلی اسرائیل شد.

تجمع مردم مشهد و خراسان رضوی در حمایت از مردم غزه+فیلم و عکس

تجمع مردم مشهد و خراسان رضوی در حمایت از مردم غزه+فیلم و عکس

تجمع مردم مشهد و خراسان رضوی در حمایت از مردم غزه+فیلم و عکس

تجمع مردم مشهد و خراسان رضوی در حمایت از مردم غزه+فیلم و عکس

تجمع مردم مشهد و خراسان رضوی در حمایت از مردم غزه+فیلم و عکس

تجمع مردم قوچان

مردم انقلابی قوچان امشب با تجمع در میدان فلسطین این شهر ضمن اعلام انزجار نسبت به جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی با مردم مظلوم غزه و فلسطین ابراز همدردی و همبستگی کردند و خواستار وحدت و انسجام همه کشور‌های اسلامی در از بین بردن رژیم اشغالگر قدس شدند.

 
تجمع مردم گلبهار
 
.مردم شهر گلبهار به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات اسرائیل در محل میدان غدیر تجمع کردند
 
تجمع مردم سبزوار
 
.مردم سبزوار، دیار سربداران، در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و غزه تجمع کردند
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.