بیانیه جمعی از دانشگاهیان سیستان و بلوچستان در محکومیت اقدام رژیم منحوس صهیونیستی

جمعی از دانشگاهیان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اقدام رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان داخلی آنها در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

 در بیانیه جمعی از دانشگاهیان سیستان و بلوچستان   آمده است: جنایت دهشناک و وحشیانه باندهای قتل و کشتار صهیونیستی علیه بیمارستان المعمدانی غزه عرق شرم بر پیشانی بشریت می‌نشاند.

این جنایت که نشانه درنده‌خویی و استیصال این رژیم کودک کش و بیمار کش است در حالی رخ داده که مجامع بین المللی نظاره گر آن بوده‌اند و بخاطر حمایت‌های مستکبرین عالم، بویژه آمریکای جنایتکار، حتی حاضر به محکوم کردن جنایات جنگی رژیم منحوس صهیونیستی نشدند.

این بیانیه می افزاید: بی تردید ان شاءالله تعالی، خون به ناحق ریخته شده مردم، بویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی پناه غزه به روند اضمحلال اسرائیل غاصب، سرعت بیشتری می‌دهد و این غده سرطانی را از صحنه کره زمین محو و نابود می کند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما دانشگاهیان سیستان و بلوچستان باقلبی آکنده از درد، این مصیبت جانسوز را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم مظلوم و صبور غزه، تسلیت عرض می‌کنیم و در حالی که انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در بین آزادگان جهان چه مسلمان و چه غیر مسلمان به اوج رسیده و هر انسان با شرف و آزاده ای هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را «خیانت » می‌خواند، منتظر اعلام انزجار افراد معلوم الحالی که در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم کودک کش شده‌اند، هستیم. هرچند باتوجه به مواضع این افراد تاکنون شاید بهتر باشد صراحتا از آنها پرسید که آیا مسلمان هستند یا یهودی صهیونیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار