سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در بیانیه‌ای حمله رژیم درنده خوی اسرائیل را به بیمارستان المعمدانی غزه محکوم کردند.

در بخشی از بیانیه‌ی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان آمده است:
خوی درنده و مشی غیر انسانی رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر صحنه‌هایی را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشید، که وجدان‌های بیدار انسان‌های آزادیخواه جهان را به قضاوت فرا می‌خواند تا هفتاد و چهار سال ظلم، خشونت، ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره سازی، کشتار دسته جمعی و جنایت علیه بشریت، به ویژه محاصره چندین ساله بیش از دو میلیون انسان بیگناه در باریکه غزه و محروم سازی آنان از کمترین امکانات حیاتی و نقض همه قوانین بین المللی را به وضوح شاهد باشند.


هدف قرار دادن بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مناطق مسکونی از راه دور و با توپخانه و جنگنده‌ها و بمب‌های غیرمتعارف و ممنوعه و قطع آب و برق مردم غزه در سکوت مرگ‌آلود مجامع بین‌المللی و نهاد‌های حقوق بشری نه تنها نمی‌تواند تصویر واقعی رژیم ضعیف و آسیب‌پذیر صهیونیستی را پنهان کند، بلکه بیش از پیش عجز و ناتوانی آنان از رویارویی مستقیم با نیرو‌های مقاومت را نمایان کرده است.


سپاه صاحب الزمان عجل ا... تعالی فرجه استان اصفهان، همدردی خود را با خانواده شهدای حملات رژیم درنده‌خوی اسرائیل به مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه به ویژه حادثه دلخراش بمباران بیمارستان المعمدانی اعلام می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.