پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم پیکان توضیحاتی را بیان کرد.

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: تیم پرسپولیس امسال را خوب شروع کرده است و در لیگ قهرمانان آسیا به جز بازی با النصر بقیه بازی‌ها را امیدوار کننده ظاهر شده است. همچنین سرخپوشان طوری بازی کردند که شرایط تیم قهرمان را دارند.

او افزود:  سرخپوشان بعد از  بازی با النصر دچار افت شده بودند و بازی خوبی ارائه نمی‌دادند،  اما نقاط ضعف خود را برطرف کردند و در بازی با الدحیل فوق العاده خوب بازی کردند. همچنین بازی روان و دیدنی برابر تیم گل گهر ارائه دادند و به نظرم اگر همین روند ادامه پیدا کند پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ در سال ۱۴۰۲  شود.

کلهر درباره اینکه بازی پرسپولیس برابر پیکان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: پیکان تیم خیلی خوبی است. البته مسئله مهمی که باید پرسپولیس به آن دقت کند این است که تیم  پیکان خیلی دونده است و برای ضد حمله به خصوص انتقال بازی از دفاع به حمله برنامه دارند. به طور حتم اگر پرسپولیس می‌خواهد این بازی را پیروز شود باید کانال‌های کناری خودش را فعال‌تر کند و گردش توپ داخل زمین را باید سرعت بیشتری بدهد که این موضوع را در مقابل الدحیل و گل گهر انجام داد.

او افزود:  به نظرم تیم پیکان برابر پرسپولیس تراکم دفاعی خواهد داشت و برای اینکه بازیکنان از این خط دفاع عبور کنند ارسال از جناحین وشوت از راه دور راه‌های  رسیدن به گل  خواهد بود. همچنین پرسپولیس این توانایی را دارد و از  بازیکنان شوت زن خوبی برخوردار است و بازیکنان‌ می توانند کفه ترازو را به نفع تیم خود تغییر بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره مصدومان زیاد سرخپوشان را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: خوشبختانه مدیریت باشگاه پرسپولیس و  یحیی گل محمدی امسال طوری تیم خود را بستند که کمبود بازیکن ندارند. در خط دفاعی یکی از بهترین بازیکنانش مقل گولسیانی  کمتر به بازی گرفته شده است. به طور حتم این بازیکن می‌تواند نبود پورعلی گنجی را پر کند و بسیار تاثیرگذار است. در پست‌های دیگر هم خیلی از بازیکنان هستند که می‌توانند این خلا‌ها را پر کنند. بازیکنی مثل عمری جوان است. همچنین  جدا از یاسین سلمانی که آسیب دید، اما سعید صادقی  می‌تواند جایگزینش شود. برخی از بازیکنان می‌توانند در چند پست بازی کنند و فکر کنم مهدی ترابی به این بازی برسد. تیم پرسپولیس در خط حمله هم دارد شکل بهتری به نوع بازی اش  می‌دهد و می‌تواند تیم پیکان را از پیش رو بردارد.

کلهر درباره اینکه قهر و آشتی  گل محمدی را چطور می‌بیند، گفت: من مقصر اصلی را مدیریت باشگاه می‌دانم چرا که او باید تدابیری بیاندیشد تا تیمی که ۳ جام قهرمانی در سال گذشته آورد نباید بگذارد که تیم دچار حاشیه شود. فکر می‌کنم این اشکال از مدیریت باشگاه بود و امیدوارم که در آینده این مشکل برطرف شود. ضمن اینکه فراموش نکنیم پرسپولیس در کورس قهرمانی است و در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی به جز بازی با النصر گرفته است و اکنون می‌رود تا در ۳ جام نتایج خوبی بگیرد. این موضوع می‌طلبد که پرسپولیس بدون حاشیه قدم بردارد و مدیریت باشگاه در موفقیت تیم  می‌تواند نقش کلیدی ایفا کند

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار