سومین اجلاسیه شهدای آرادان در جوار گلزار شهدای این شهرستان آغاز شد .

سرهنگ عباسعلی کاظمی فرمانده سپاه ناحیه آرادان گفت : اجلاسیه ۱۱۰ شهید شهرستان آرادان سه روزه است و برنامه های آن ساعت ۱۸ در منطقه عمومی در جوار گلزار شهدا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اجلاسیه با محوریت شهید رضا قندالی در ۳ بخش برگزار می‌شود، تصریح کرد : نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، موزه دفاع مقدس، غرفه ویژه‌ای که برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه ، مداحی و روایت گری از وقایع دوران دفاع مقدس و نمایش شب وصال برگرفته از خاطرات و وصیت نامه شهدای شهرستان آرادان با محوریت شهید رضا قندالی از بخش های این برنامه هاست.

وی خاطرنشان کرد: در قالب این اجلاسیه ۱۱۰ بسته معیشتی به نیت شهدای شهرستان آرادان و ۵ بسته معیشتی به نیت شهدای گمنام این شهرستان بین نیازمندان این منطقه توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آرادان همچنین اهدای یک سری جهیزیه به صورت رایگان به زوج جوان نیازمند را از برکات دیگر این اجلاسیه برشمرد و گفت: در تلاش هستیم با بهره گیری از ظرفیت خیران سه سری جهیزیه دیگر برای کمک به زوج‌های جوان نیازمند تهیه کنیم.

در استان سمنان تاکنون اجلاسیه شهدای میامی، گرمسار، سرخه برگزار شده و پیش زمینه ای برای برگزاری کنگره بزرگ سه هزار شهید و استان سمنان در سال آینده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.