استاندار کرمانشاه گفت : مردم و مسئولین کرمانشاه همراه و همگام با حجت الاسلام و المسلمین غفوری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان هستند.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه امروز (۲۷ مهر) در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به سال‌ها حضور آیت الله علما در کرمانشاه، گفت : به عنوان یک خدمتگزار به نمایندگی از همه مردم و مسئولان کرمانشاه به پاس سال‌ها مجاهدت، تلاش، همراهی و راهگشایی‌های آیت الله علما از ایشان سپاسگزار و قدردان هستیم. 

وی تصریح کرد: امیدواریم آنچه را که آیت الله علما در این سال‌ها زحمت کشیدند، خداوند متعال به بهترین شکل از ایشان بپذیرد و مایه خیر و برکت دنیا و آخرتشان باشد. 

استاندار کرمانشاه ضمن خوش آمدگویی به حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، عنوان کرد: ایشان نماینده نایب امام زمان (عج) در کرمانشاه هستند که مقدمشان را به سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی گرامی میداریم. 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم وجود ایشان مایه تداوم خیرات و برکات فراوان برای استان باشد و از راهنمایی‌های راهگشای ایشان استفاده کنیم. 

صحرایی اضافه کرد: مردم و مسئولین کرمانشاه همواره همراه و همگام حجت الاسلام و المسلمین غفوری هستند و در معیت ایشان تلاش خود را خواهیم کرد تا عالمانه و مجاهدانه در خدمت مردم باشیم. 

وی یکی از نعمت‌های بی بدیل الهی در انقلاب اسلامی را وجود شریف نایبان امام زمان (عج) دانست و افزود: ما مفتخریم در سایه مقام معظم رهبری و راهنمایی‌های این نایبان حرکت کنیم. 

وی به حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم بیگناه غزه اشاره و اظهار کرد: ما نسبت به وضعیت مردم مظلوم فلسطین که در خانه خودشان به بدترین شکل ممکن مورد ظلم قرار می‌گیرند، بی تفاوت نیستیم. 

وی افزود: شاید عده‌ای سوال کنند که چه کسی جنگ را شروع کرده که در پاسخ به آن‌ها باید گفت، وقتی جنگ در خانه خود فلسطینی هاست و دشمن در خانه خودشان به جان و مال و ناموس آن‌ها تعرض می‌کند، دیگر این سوال معنا ندارد. 

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بزودی شاهد پیروزی‌های جبهه مقاومت و نابودی و اضمحلال غاصبان صهیونیستی خواهیم بود و نوید رهبر حکیم و فرزانه مان را شاهد خواهیم بود که در سال‌های نه چندان دور دیگر موجودی به نام اسرائیل وجود نداشته باشد. 

وی گفت: دل ما با رزمندگان مقاومت است و همراهی و پشتیبانی ما با آن‌ها خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.