آمادگی یزد برای میزبانی دائمی مسابقات ملی مهارت صافکاری و نقاشی خودرو

اختتامیه مرحله کشوری بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت در رشته صافکاری و نقاشی خودرو به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد برگزار شد.

مجید حق جو مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد گفت: در این مراسم شرکت کنندگان زیر ۲۲ سال در مجموعه حرفه‌ای و تخصصی پنجه طلای ایران به رقابت پرداختند و نفرات اول هر رشته به مسابقات ۲۰۲۴ لیون فرانسه اعزام می‌شوند.

او افزود: در رشته صافکاری خودرو حسام عسکری از استان همدان با کسب رتبه اول صاحب مدال طلا و علیرضا علی آبادی نفر دوم از استان خراسان شمالی صاحب مدال نقره شدند و رتبه سوم با مدال برنز به محمد مهدی قصاب خراسانی و مصطفی زهرا زایی از سیستان و بلوچستان رسید.

حق جو ادامه داد: در رشته نقاشی خودرو یاسر ریگی از سیستان و بلوچستان و علی نور محمدی از ایلام به طور مشترک رتبه اول و مدال طلا را به دست آوردند و نیز آوا صنعتی از کرمان رتبه سوم و مدال برنز را کسب کرد.

او با بیان اینکه نهضت مهارت آموزی در گام دوم انـقلاب آغاز شده است، خاطر نشان کرد: یزد با وجود مجموعه حرفه‌ای پنجه طلای ایران برای میزبانی دائمی مسابقات ملی مهارت رشته صافکاری و نقاشی خودرو آمادگی دارد.

گفتنی است، در این مراسم کارشناسان، داوران و برگزیده‌های این مسابقات معرفی و تقدیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.