نخستین نشست کارگروه شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند با هدف توسعه گردشگری برگزار شد.

نخستین نشست هم اندیشی کارگروه تاسیسات گردشگری و هتل های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مدیران هتل ها و مراکز اقامتی برگزار شد.

پرداختن به مبحث زیرساخت و هتل ها به دلیل اهمیت این بخش، بعنوان اولین موضوع تخصصی کارگروه شورای راهبردی گردشگری در نظر گرفته شد.

امیرهوشنگ بابا مرادی در مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سازمان منطقه آزاد اروند  پس از آسیب شناسی ها در حوزه گردشگری منطقه حمایت گر و تسهیل گر بخش خصوصی خواهد بود و تلاش دارد موانع و زیرساخت ها را رفع می کند.

او از همه دستگاه های متولی خواست با هم افزایی در کناریکدیگر قرار گیرند تا از موازی کاری های احتمالی جلوگیری شود.

 این مسئول با ابراز امیدواری از اینکه بتوان در این کارگروه ها یک هدف گذاری مشخص پایه ریزی شود تاکید کرد جلسات این کارگروه باید به صورت مستمر برگزار و موضوعات و انتظارات پایش و مصوبات هر جلسه در نشست بعدی پیگیری شود تا به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم .

در ادامه این نشست تخصصی، مدیران هتل ها به ارائه مسائل و چالش های مهم و بعضا زیرساختی و آموزشی نظیربازسازی هتل های فرسوده، احیای فاضلاب، استاندارد سازی، نظافت و زیباسازی محیط پیرامونی اقامتگاه ها، آموزش های تخصصی به کارکنان تاسیسات گردشگری و دیگر موضوعات مرتبط پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.