بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه نشانگر چهره واقعی و جنایتکارانه رژیمی است

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در محکومیت جنایت‌های ضد بشری رژیم جعلی اسراییل بیانیه ای صادرکرد.

  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در محکومیت جنایت‌های ضد بشری رژیم جعلی اسراییل  بیانیه ای صادرکرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

 أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ .«قرآن کریم، آیه ۳۹ سوره حج»

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.

با عملیات برق‌آسا و غرورآفرین گروه‌های مقاومت فلسطینی با عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم غاصب اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، جهان روزهای تاریخی را درک و ملت فلسطین و ملل مسلمان را سرافراز کرد. 

در سایه این آزمون بزرگ الهی، وعده خداوند محقق شد و در میان بهت و حیرت توأم با تحسین جهانیان، هیبت دروغین و قدرت پوشالی رژیم اشغالگر قدس که بارها توسط امامین انقلاب اسلامی و فرماندهان محور مقاومت مورد تاکید قرار گرفته بود، برای همگان نیز مسجل شد و موجی از شادی و امید در جبهه مقاومت اسلامی و ترس و وحشت در اردوگاه استکبار ایجاد کرد.

در حالی که اشغال و ظلم مستمر رژیم غاصب و ددمنش اسراییل با این طوفان بنیان‌کن، پاسخی کوبنده دریافت کرده است؛ اکنون جانیان اشغالگر در تلاش هستند تا با اقدامی غیر انسانی، غیر اخلاقی و مغایر با تمام کنوانسیون‌های بین‌المللی، با ایجاد پاکسازی نژادی از صاحبان حقیقی سرزمین فلسطین انتقام بگیرند.

بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار و تخریب سازمان یافته مناطق مسکونی و تاسیسات زیربنائی آن، نشانگر چهره واقعی و جنایتکارانه رژیمی است که جز زبان زور نمی فهمد .

این اقدامات در برابر دیدگان همه مردم جهان رخ می‌دهد و سردمداران استکبار جهانی و در رأس آن امریکا، حمایت بی‌دریغ سیاسی ، نظامی و تبلیغاتی خود از آن رژیم را اعلام داشته و بر جنایات جنگی اسرائیل از جمله کشتار غیرنظامیان و قطع آب و برق و سوخت نوار غزه مهر تایید نهاده اند . 

علیرغم محکومیت این جنایات توسط بسیاری از نهادهای غیر دولتی و تظاهرات صدها هزار نفر از طرفداران ملت فلسطین که خواستار توقف نسل کشی در غزه شده اند ، متاسفانه بسیاری از دولت های عربی و اسلامی مهر سکوت بر لب نهاده و صرفا طرفین را دعوت به خویشتن داری می کنند . 

جمهوری اسلامی ایران با الهام از رهنمودهای امام خمینی، از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره حمایت خود را از حق تعیین سرنوشت مردم ساکن و آواره فلسطین در سراسر جهان و پایان اشغال سرزمین های فلسطینی اعلام داشته و وجود رژیم صهیونیستی را غده ای سرطانی می‌داند که برای توسعه نفوذ و گسترش چنگال های اهریمنی خود در منطقه تلاش می کند .

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان به نمایندگی از جامعه بزرگ کار، تولید و تعاونگران استان، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین و محکومیت رژیم نامشروع و نژادپرست صهیونیست که فجیع ترین جنایات را در حق مردم مظلوم فلسطین روا می دارد اعلام داشته و در سایه الطاف الهی و با تأسی به ائمه اطهار (ع) و آرمانهای اسلامی در راستای پاسداشت آرمانها و خون شهدای گرانقدر فلسطین، همه مسلمانان و آزادگان جهان را برای محکوم کردن جنایت‌های غیر انسانی شیاطین و قدرتهای استکباری و حمایت از مردم بی دفاع فلسطین دعوت می نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار