رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری مرحله استانی بخش معارف مسابقات قرآن کریم اوقاف در تبریز خبر داد.

 حجت الاسلام نیکنام گفت: مرحله استانی بخش معارف چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در سه محور معارف قرآنی، معارف صحیفه سجادیه و معارف نهج البلاغه در بقعه عارف بالله شاه حسین، ولی تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام نیکنام اظهار کرد: تعداد ۱۵۶۴ نفر در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ثبت نام کردند که در رشته‌های معارف تعداد ۶۲ نفر به مرحله استانی رسیدند.

 وی افزود: برگزیدگان مرحله شهرستانی در سه رشته معارف قرآنی، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه همزمان با سراسر کشور به رقابت پرداختند.

وی با بیان این‌که بخش معارف این دوره از مسابقات دومین سال است که برگزار می‌شود ادامه داد: تعداد سه نفر در هر رشته برگزیده شده و به مرحله کشوری راه می‌یابند که این مرحله حدود دو ماه بعد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نیکنام تاکید کرد: با توجه به اینکه برگزاری این دوره از مسابقات همزمان با جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فلسطین بود نماد‌هایی از پرچم فلسطین و تصویر‌هایی از مبارزان و مظلومان کودک و زن غزه در محوطه آزمون برافراشته شد که بیانگر انزجار از استکبار ستیزی و جنایات این رژیم غاصب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.