امام جمعه قم:

در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت جایز نیست

امام جمعه قم با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست‌های در غزه گفت: امروز سکوت جایز نیست و هر کس در برابر این جنایات ساکت و بی تفاوت باشد مسئول است.

 آیت الله سید محمد سعیدی، خطیب جمعه قم امروز با بیان اینکه مواجهه ضعیف سران دولت‌های اسلامی و تاخیر سوال برانگیز آن‌ها در تشکیل اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی و اکتفا کردن به بیانیه‌های بی اثر باعث جسارت و جرات بیشتر رژیم صهیونیستی شده است، گفت: سوال اصلی از کسانی است که بی‌تفاوت از کنار این موضوعات می‌گذرند.

او افزود: چرا در راه خدا و در راه نجات مردان زنان و کودکانی که به دست ستمگران غاصب به خاک و خون کشیده می‌شوند به جهاد نمی‌خیزید؟

آیت الله سعیدی گفت: در این ایام مقامات جنایتکار آمریکایی و مقامات بی‌وجدان و استعمارگر اروپایی با ورود به سرزمین اشغالی و کمک‌های همه جانبه خود دست رژیم صهیونیستی را در انتخاب جنایات کم سابقه باز گذاشتند.

او افزود: امروز مسلمانان جهان، کشور‌های اسلامی و گروه‌های فلسطینی که بی‌تفاوت از کنار مقاومت مردم فلسطین و حماس می‌گذرند همگی مسئولند.

آیت الله سعیدی گفت: اسرائیل و حامیانش می‌خواهند با هدف قرار دادن زنان و کودکان و نسل کشی کم سابقه اراده مردم غزه را در ایستادگی در برابر متجاوز بشکنند، اما پاسخ قرآن به این فریبکاران روشن است (و مکر مکر الله والله خیرالماکرین)

خطیب نماز جمعه قم افزود: مردم فلسطین به مقاومت خود ادامه می‌دهند و صهیونیست‌های متجاوز و هم‌پیمانان آن باید بدانند به حول و قوه الهی در آینده نه چندان دور جهان شاهد یک شکست بزرگ و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

او گفت: امروز مردم در نقاط مختلف دنیا با مشت‌های گره کرده بر سر حامیان این رژیم متجاوز و کودک کش فریاد برمی‌آورند و شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را تکرار می‌کنند.

آیت الله سعیدی گفت: سلام خدا بر مردم مسلمان و مقاوم و مظلوم غزه که در این ایام آن‌ها طلایه‌دار و پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی هستند.

او افزود: از رساله ملی و شبکه‌های مختلف اطلاع رسانی که با تمام توان و تعهد در این ایام به صحنه آمدند تا اخبار و حوادث و پیام‌های رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید را متعهدانه و دلسوزانه منعکس کنند سپاسگزاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار