نماینده ولی فقیه گیلان گفت: سردمداران آمریکا و صهیونیسم فرعونیان زمان و خونخواران بشریت هستند.

آیت الله رسول فلاحتی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت درمصلای امام خمینی این شهرضمن قدردانی از اجتماعات خودش مردمی درحمایت ازمردم بی دفاع غزه و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیست گفت: امروز دنیاگرفتار جهانخوارانی است که کشور‌ها رابه آتش می‌کشانند ومنافع ملت‌ها وکشور ها‌ی دیگر را فدای منافع خود می‌کنند.

نماینده ولی فقیه گیلان همچنین بااشاره به دوم آبان (۲۴ اکتبر) سالروز تاسیس سازمان ملل متحد افزود: اگرچه وظیفه اصلی این سازمان حمایت از حقوق ملت‌ها و کشورهاست، اما از این سازمان جزحمایت ازظالمان، دزدان وطراحان ضد بشریتی چیزی ندیدیم.

آیت الله رسول فلاحتی بروز رژیم جعلی اسرائیل را به عنوان غده چرکین دربیت المقدس، نخستین خوش خدمتی سازمان ملل به جنایتکاران بین المللی دانست و گفت: ما امید به سازمان ملل نداشته، نداریم و نخواهیم داشت، این سازمان فقط با حمایت از ظالمان، اقدامات ضد مسلمانی را در کشور‌های اسلامی رقم زده است.

وی از امام راحل بعنوان معجزه گر قرن یاد کرد و افزود: امام رحمت الله علیه، بار‌ها فرمود دنیا را جهانخورانی گرفته اند که کشور‌ها را غارت می‌کنند و مسلمانان را به خاک و خون می‌کشانند و برای اهداف شوم خود دست به هر اقدامی می‌زنند.

نماینده،ولی فقیه گیلان با بیان اینکه امروز ملت‌های آزاده دنیا، متوجه شده اند که آمریکایی‌ها اولین مجرمان دنیا هستند گفت: اگر مجامع بین المللی می‌خواهند برای احقاق حقوق ملت‌ها کسی را محاکمه کنند باید سردمداران استکبار جهانی را محاکمه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.