وزیر دفاع گفت: تداوم تحریم غزه منجر به یک فاجعه انسانی خواهد شد. باید دانست که مردم منطقه تحمل ادامه جنایات رژیم صهیونیستی را ندارند.

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع ایران در گفت‌وگوی تلفنی با «ثابت محمد سعید» وزیر دفاع عراق، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به‌خصوص حمله به بیمارستان المعمدانی غزه اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه با پشتیبانی و حمایت غربی‌ها و آمریکایی‌ها ۷۵ سال ادامه داشته است که اقدامات وحشیانه اخیر آنان به‌خوبی سرشت واقعی این رژیم سفاک را نشان داد.

آشتیانی ادامه داد: اعتقاد جمهوری اسلامی ایران بر این است که عملیات طوفان‌الاقصی و اقدامات رزمندگان حماس در چارچوب دفاع مشروع و مقابله با اشغال سرزمین فلسطین که با تضییع حقوق ملت عزیز فلسطین همراه شده، صورت گرفته است.

وی افزود: تداوم تحریم غزه و صادر نکردن مجوز فوری برای ارسال کمک‌های بشردوستانه منجر به یک فاجعه انسانی خواهد شد. باید دانست که مردم منطقه تحمل ادامه جنایات این رژیم را ندارند. امیر آشتیانی همچنین گفت: وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران آمادگی کمک‌رسانی به مردم غزه از جمله ارسال مواد غذایی دارویی و مداوای مجروحین را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
از خودت و بچه هات مایه بذار و جوونای مردم رو بدبخت نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
برو غزه بجنگ انقدر هارت و پورت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
من که دیگه کمتر خبر هارو دنبال میکنم از بس شهدای غزه رو دیدم به خدا قسم افسردگی گرفتم. موندم چرا موشک های ما اسرائیل رو نمیزنه؟لااقل بین غزه و اسرائیل رو برای هشدار دادن بزنید که بفهمن جاشون پشت حصار هاشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
بزدل برو تو غزه بجنگ ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
شعور حرف زدن داری؟ اگر همین فرماندهان با اقتدار نبودند جناب عالی زیر خاک بودی و فرصت نداشتی بیای اینجا توهین کنی. یکم هم وجدان داشته باشی بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
واقعا، تحمل مردم ایران هم حدی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
حفظ امنیت کشور عزیزمان ایران یکی از واجبات هست مردم ایران تو گرانی که مسئولان محترم براشون ایجاد کردن له شدند دیگه طاقت بمب وموشک را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
دقیقا واقعا گرفتار هستیم دولت هم یارانه هارو افزایش نداده انگار موندیم رو۳۰۰
Germany
Hasan
۱۰:۲۶ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
گشایش جبهه ها علیه اسرائیل و حرکت مقاومت از همه طرف ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
دستت خالیه، بیکاری که میخوایی جنگ راه بندازی هنوز خسارت جنگ عراق رو نگرفتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
ماغیرت ملت مسلمان را دیدیم و همچنین بی غیرتی وسرسپردگی سردمدران وحاکمان عرب را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
وزیر محترم دفاع
به فکر ادغام ارتش و سپاه و بسیج و حذف سربازی اجباری باش

اینهمه نیروی مازاد و زمین و پادگان و امکانات با کمترین بهره وری جز بلعیدن بودجه کاری انجام نمیده
یه ارتش ۳۰۰ هزار نفری حرفه ای با بالاترین اموزش و امکانات و تجهیزات از این ۳ میلیون نفر فعلی که ۸۰ درصدشون بازدهی ندارن بهتره

به فکر امنیت کشور و وقت جوونا و منابع مالی کشور باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
صبر و شکیبایی در کل امر پسندیده ای است منتها این حد از تحمل مسلمانها و آزادگان جهان در برابر جنایتهای 75 ساله صهیون بی شک نقطه ضعفی هولناک است! برای سوء استفاده بیشتر این فرقه اهریمنی حمایت سیستم های سرمایه داری جهان ( دنیای تک قطبی سرمایه داری غرب) از این ساختار شیطانی صهیون هم امری است طبیعی! چرا که هر دستگاه و حکومت و تشکیلاتی که باعث حفظ و رشد و توسعه این هیولایی سرمایه داری گردد بی شک مورد حمایت اربابان این نظام است بنابراین با توجه به اینکه خیلی از این جهودهای افراطی صهیونیست مالکان و یا سهامداران شرکتهای مطرح و بزرگ این نظام سلطه هستند و هر وام و کمکی در هر زمینه ای برای هر نوع کار و جنایتی!!! در کل به سود این اقلیت 1% سرمایه دار در جهان است!!! چرا که در حقیقت از این جیب به آن جیب است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
با این حساب مافیای جهانی زر و زور تا ابدالاباد مالکان حقیقی سرمایه های (فکری/مالی و..) زمین هستند و بقیه مردم جهان با هر رنگ/نژاد/دین/موقعیت جغرافیای/فرهنگ/هوش/هنر و استعداد و...بدون اینکه متوجه اصل قضیه باشند بردگان همیشگی این جریانات هستند! اینکه می گویند زمین را نهایت صالحان به ارث می برند! برنامه اش چیست!؟ یعنی باید منتظر مرگ این مافیاها باشیم و بعد انحصار وراثت و.. از این جور حرفها! ولی برده که ارث نمی بره !؟!؟!؟!؟!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل کودک کش و دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
مسلمانان اگر عرضه داشتند الان وضعیت این شکلی نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
تحمل مسلمانان تا کجاست؟؟؟ از این بدتر هم مگه میشه سر مسلمانها و انسانیت بیاد؟ چقدر مماشات ؟ چقدر خودمون رو گول بزنیم؟ این تحمل به نظرم حد پایانی نداره.ما خوب بلدیم تحمل کنیم.چون غیر از این کار دیگه ای ازمون نمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۳ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
عزیزم جناب وزیر سکوت کنی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
اتفاقا خوب میدونن که از حد گذشته و کاری ساخته نیست پس جنایات خود را ادامه میدن و شعارها هم شده عاملی برای تشدید خشونت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
مسلمان جهان با هم باید متحد شوند و بر اسرائیل بتازند و فلسطین را نجات دهند مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
خالقی
۰۷:۳۵ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
ریاست محترم و معظم قوه قضاییه سلام علیکم و رحمه الله.احتراما به استحضار میرسانیم کلانتری شهر مهاجران در اطراف اراک از ساعت ۱۲ نیمه شب تا کنون با انتشار گازهای سوزش آور شدید داخل منازل مردم، به شدت مردم را آزرده کرده است و کلانتری از طریق کانالهای فاضلاب منازل مردم سم پاشی های شدید و غلیظی کرده است و استمرار دارد و تنگی نفس شدید برای مردم ایجاد کرده است از حضرتعالی درخواست میکنیم این عمل قبیح کلانتری مهاجران را مواخذه کنید و گروهی را برای پیشگیری از سم پاشی کلانتری به خیابان معلم مهاجران بفرستید.و ماموران کلانتریز به کانالهای فاضلاب منزل مردم را دستگیر و محاکمه و مجازات کتید تا دیگر داخل کانالهای فاضلاب منزل مردم گازهای سوزش آور و آزاردهنده برعلیه سلامتی مردم منتشر نکنند و مردم را از حق هوا محروم نکنند این جنایت بزرگی است که کلانتری مهاجران با سم پاشی هوای داخل منازل مردم را آلوده و غیر قابل تنفس میکند و مردم را از تنفس محروم کرده است و گلو درد و تنگی نفس و مسمومیت و... برای مردم مسلمان و بیگناه ایجاد کرده است.همچنین از ریاست محترم و معظم قوه قضاییه درخواست میکنیم به کلانتری مهاجران اخطار و هشدار دهید که از بستن چاه فاضلاب مردم مسلمان و قانونمند در خیابان معلم حتما جلوگیری و پرهیز کنند زیرا کلانتری متخلف و ظالم شهر مهاجران از شب گذشته چاه فاضلاب منزل مردم در خیابان معلم را مسدود کرده است و بسته است و مردم را از سرویسهای بهداشتی محروم کرده است و منازل مردم را آلوده کرده است وهر هفته اینکار قبیح را کلانتری مهاجران مرتکب میشود تا از مردم باجگیری کند و همچنین از ریاست محترم و عالی قوه قضاییه درخواست میکنیم دستور دهید کلانتری متخلف چاههای فاضلاب منزل مردم را بازکند زیرا مامورین شرور کلانتری با مسدود کردن چاه فاضلاب منزل مردم در بالای خیابان معلم، آزار و اذیت و مردم آزاری میکنند و زندگی مردم‌ را مختل میکنند و به مردم ظلم و ستم میکنند.ان شاء الله خداوند ظالمین و مسئولین منافق و گناهکار را عقوبت کند.درخواست میکنیم ریاست معظم قوه قضاییه در اسرع وقت بازرسین را از سازمان بازرسی کل کشور برای بازجویی و محاکمه جنایتکاران در کلانتری مهاجران بفرستید و آژانس ماهان (تاکسی تلفنی) در بالای خیابان معلم را بازجویی کنید و جنایتکاران کلانتری در این آژانس را دستگیر کنید تادیگر کلانتری به مردم مظلوم و مسلمان، خیانت و دشمنی و ظلم و عناد نکند. ان شاء الله و من الله توفیق.
با تشکر و سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
خودت فهمیدی چی نوشتی.؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۷:۲۸ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
خب چرا فقط رجزخوانی میشه!!!!؟ این صهیونیستای بی همه چیز رو بنشونید سر جاشون ، دیگه کارشون به جائی رسیده که ایران رو هم تهدید میکنن!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
جرات ندارند کاری کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
بقیه مسلمان ها رو نمی دونم ولی تحمل مردم ایران که خیلی زیاده
آخرین اخبار