نام نویسی ۱۴۰ نفر در طرح تربیت مربی «بشری» در ملایر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری نخستین دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن (طرح بُشری) در ملایر خبر داد.

 فرشاد کشاورزیان در حاشیه برگزاری طرح بشری گفت: پنجاه و هشتمین دوره این طرح در کشور است که با برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، دانشکده فنی و حرفه‌ای خوارزمی ملایر، اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر، شهرداری و شورای شهر ملایر، دانشگاه ملی و دانشگاه آزاد اسلامی ملایر، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش از ۲۷ تا ۳۰ مهرماه در دانشکده خوارزمی برگزار می‌شود.

او از نام نویسی ۱۴۰ نفر از مربیان، حافظان، اساتید و طلاب قرآنی در این طرح در ملایر خبر داد و افزود: کسانی که در این دوره شرکت می‌کنند باید خودشان مربی و استاد قرآن باشند که در سامانه حمد معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام کرده‌اند.

کشاورزیان گفت: این طرح امسال در ملایر برگزار شده و دوره‌های قبل در مراکز استان‌های دیگر برگزار شده است.

او گفت: این طرح در دو نوبت صبح و بعدازظهر در دانشکده فنی خوارزمی ملایر در حال برگزاری است و آزمون طرح نیز روز شنبه ۲۹ مهرماه برگزار خواهد شد.

کشاورزیان گفت: این دوره روش تدریس قرآن را بدون نیاز به جزوه و کتاب به قرآن آموز آموزش داده تا مربی و استاد قرآن بتواند این روش درس را برای جامعه هدف خود تدریس کند.

او گفت: شرکت کنندگان در این طرح با روش نوین آموزش قرآن زیر نظر استاد ابراهیم کرمانی نژاد مدیر کل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه روز متوالی آشنا می‌شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در پایان ابرازامیدواری کرد که برگزاری این طرح موجب گسترش فرهنگ قرآن و عترت در شهرستان شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار