واگذاری ۳۱۵ هکتار زمین به بنیاد مسکن در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون ۳۱۵ هکتار زمین توسط اداره کل تامین و در راستای توسعه طرح‌های نهضت ملی مسکن در روستاها، به بنیاد مسکن استان واگذار شده است.

سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه شورای تامین مسکن استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: با این آمار اراضی مورد نیاز برای توسعه مسکن روستایی تامین شده و در حال حاضر این اراضی قابلیت بارگزاری و ساخت ۳۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی را دارد.

وی ادامه داد: همچنین ۴۵۱ هکتار زمین برای طرح‌های هادی بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی در کارگروه زیربنایی استان واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در صورت شناسایی و اعلام نیاز، اراضی مورد نیاز در کوتاهترین زمان ممکن تامین و آماده اجرای طرح نهضت ملی مسکن می‌ شود.

حمزه‌لو افزود: در بخش تامین اراضی و بر اساس آمار‌های موجود تاکنون ۴۳۰ هکتار زمین نیز توسط منابع طبیعی آذربایجان‌غربی به بنیاد مسکن واگذار شده  تا طرح‌های مسکن به سهولت اجرایی شود.

وی تاکید کرد: برنامه چهارساله مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی ساخت ۵۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.