اعلام آمادگی بسیج رسانه فارس جهت اعزام خبرنگار به غزه

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینکه ما اصحاب رسانه استان در کنار دیگر اقشار حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم، گفت: جهت انعکاس اخبار و تحولات غزه و مظلومیت مردم فلسطین آمادگی خود را برای اعزام از میان خبرنگاران داوطلب اعلام می‌کنیم.

هادی رضایی با اشاره به اینکه این روز‌ها قصه پرغصه غزه دل همه انسان‌های آزاده دنیا را به درد می‌آورد، گفت: در داستان فلسطین تمام باطل تصمیم گرفتند که با همه امکاناتشان یک گروهی از مردم یک کشوری که کشورشان مورد غصب قرار گرفته و بیش از ۷۵ سال است که مورد ظلم و جور تفکر صهیونیستی قرار گرفتند، به دلیل دفاع از خودشان، مورد کینه‌ورزی و ظلم مداوم در این روز‌ها قرار دارند.

او با تاکید بر اینکه بسیج رسانه هم به عنوان عضوی از اصحاب رسانه استان فارس ضمن حمایت و اعلام همدردی با همه مظلومان جهان، موشک باران غزه و بیمارستان المعمدی را محکوم می‌کنیم، با تسلیت شهادت ۱۶ خبرنگاری که در غزه مشغول مخابره اخبار مظلومیت این مردم بودند، تصریح کرد: ما نباید اجازه دهیم که در پرتو این دشمنی‌ها، آن شنبه ماندگار به فراموشی سپرده شود.

رضایی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بعد از سال‌ها تبلیغ و عملیات روانی در افکار عمومی دنیا مبنی بر قدرت اول منطقه بودن و داشتن دژ محکم امنیتی، نظامی و دفاعی، در شنبه معروف طی ۴ ساعت عملیات، بالغ بر یک لشکر زرهی آن در شهرک‌های هم مرز با غزه از کار افتاد، تاکید کرد: این نشان می‌دهد که این شکست امنیتی، اطلاعاتی و نظامی، مقدمه شکست و فروپاشی صهیونیست و آزادسازی قدس اشغالی خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس، فلسطین را رمز پیروزی و انقلاب آخرالزمان با رهبری ولیعصر امام زمان دانست و ادامه داد: امروز ما مشاهده می‌کنیم که تمام جریانات و فرق مختلف در تمام نقاط دنیا در ذیل پرچم مظلومیت‌خواهی فلسطین قرار دارد که این خود، نشان از رمز انقلاب جهانی خواهد بود.

او گفت: باید به صدای شکسته شدن استخوان‌های تفکر پلید را آرام آرام شنید و آن را در زباله دان تاریخ دید.

رضایی با بیان اینکه ما اصحاب رسانه استان فارس در کنار دیگر اقشار حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم، افزود: جهت انعکاس اخبار و تحولات غزه و مظلومیت مردم فلسطین آمادگی خود را برای اعزام از میان خبرنگاران داوطلب اعلام می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار