صادرات تولیدات چاپخانه‌های خراسان جنوبی به سایر استان‌ها

استاندار خراسان جنوبی گفت: به دلیل کیفیت مطلوب تولیدات چاپخانه‌های استان، این محصولات به دیگر استان‌ها صادر می‌شود.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جریان بازدید از شرکت‌های چاپ و نشر استان گفت: خراسان جنوبی، از استان‌های سرآمد در صنعت چاپ و نشر است و با وجود چاپخانه‌هایی که در استان داریم، خراسان جنوبی در این زمینه در شرق کشور، حرف اول را می‌زند.

او افزود: تولیدات چاپخانه‌های خراسان جنوبی به جهت کیفیت خوبی که دارند به برخی استان‌ها همچون اصفهان صادر می‌شوند که به لحاظ زیرساخت‌ها شرایط بسیار مطلوب تری دارند.

قناعت هدف از بازدید امروز را عرض خداقوت به فعالان عرصه چاپ و نشر استان عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه در هفته چاپ این فرصت فراهم نشد که با فعالان این عرصه دیداری داشته باشیم، لذا برنامه ریزی شد و امروز در قالب این بازدید از نزدیک با فعالیت چاپخانه‌های استان آشناتر شدیم.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه صنعت چاپ خراسان جنوبی ۶۰ - ۷۰ سال قدمت دارد، گفت: فعالان صنعت چاپ و نشر، نقش حساس و مهمی در توسعه اجتماعی جامعه دارند.

او با ذکر این نکته که وضعیت چاپخانه‌های استان مطلوب است و برخی از این واحد‌ها در تراز ملی و حتی فراترند عنوان کرد: از دستگاه‌های اجرایی که به نوعی با حوزه چاپ و نشر ارتباط دارند می‌خواهیم این ظرفیت‌های موجود را از نزدیک ببینند و از آن‌ها به نحو مطلوبی استفاده کنند.

برچسب ها: چاپ و نشر ، صنعت چاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار