نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا گفت که این کشور به دلیل بی‌کفایتی محض رئیس‌ جمهور در خطر است.

«دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور پیشین و نامزد کنونی جمهوریخواهان در انتخابات آمریکا، در شبکه اجتماعی خود (Truth) پیامی منتشر کرد و نوشت که آمریکا در حال خوابگردی و رفتن به سمت یک درگیری جهانی جدید است، زیرا «جو بایدن» رئیس‌ جمهور کنونی نمی‌داند که کشور را به کجا هدایت می‌کند.

ترامپ همچنین بایدن را به دلیل پیوستن به این شبکه اجتماعی به سخره گرفت و نوشت: «تبریک جو! حداقل برای این کار.»

کمپین انتخاباتی بایدن این هفته حساب کاربری او در این شبکه اجتماعی را با نام بایدن-هریس ساختند و در آن نوشتند که «دیگر صحبت‌های بی‌معنی به پایان رسیده است» و سپس هم گفتند این کار را تنها به این دلیل انجام دادند که به نظر خنده‌دار آمده است.

ترامپ که اکنون نامزد پیشتاز برای جمهوریخواهان است، بار‌ها از بایدن به دلیل تصمیم‌هایش در سیاست خارجی به ویژه در مورد اوکراین انتقاد کرده و هشدار داده است که ارسال تسلیحات به کی‌یف می‌تواند منجر به درگیری جهانی شود. اوایل سال جاری میلادی او گفت که اگر «رئیس جمهور بود، جنگ روسیه و اوکراین هرگز اتفاق نمی‌افتاد» و حتی ادعا کرد اگر باز هم رئیس‌جمهور شود می‌تواند در ۲۴ ساعت صلح اوکراین را تضمین کند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین روسیه در اظهارنظری درباره این اظهارات، گفت که سخنان ترامپ خیلی هم دور از حقیقت نیست»، زیرا آمریکا به عنوان حامی اصلی کی‌یف ظاهر شد و می‌توانست به سرعت به درگیری پایان دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۱:۵۲ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
بچه برو دنبال تیله بازیت حال دو قرن پول داری فکری می کنی سیاستمدار هم تشریف داری نه شما نوچه اسرائیل و صهیونیست بین الملل تشریف دارید که بدون اجازه آنان آب هم نمی توانید بخورید چه تو باشی و چه آن پیر مرد جنازه که یک مترسک سیاسی است که کاری جز اجرای کمدی های سیاسی و خنداندن جهانیان به ریش مبارکتان کاری از دستان مبارکش بر نمی اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۲ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
برو بمیر کثافت قاتل قمار باز تو خودت از همه در راه انداختن جنگ سر تری تو به هموطنان خودت رحم نمکنی چه رصد به دیگر ممالک دروغگوی کله هویجی
آخرین اخبار