قاچاق سوخت عامل صف‌های طولانی بنزین

فرماندار وِیژه شهرستان زابل گفت: یکی از دلایلی که باعث معضل افزایش صف‌های طولانی بنزین است استفاده از ذخیره سوخت شهروندان در روزهای پایانی هر ماه است.

علیرضا ملا شاهی فرماندار وِیژه شهرستان زابل باتوجه‌به گلایه شهروندان حوزه سیستان از کمبود سوخت و صف‌های طولانی بنزین  بیان کرد: افزایش قاچاق سوخت و استفاده از کارت سوخت بعضی از افراد جهت فروش سهمیه بنزین خود اقدام می‌کنند و باتوجه‌به بازدید‌های مکرر از جایگاه‌های سوخت این مورد متأسفانه بارها تکرار شده است و از کارت سوخت سایر افراد سوخت‌گیری می‌کنند و باتوجه‌به اینکه در پایان ماه منتظر افزایش قیمت بنزین جهت فروش هستند صف‌های طولانی بنزین و معضل ایجاد شده است.

وی افزود: یکی از دلایلی که باعث معضل افزایش صف‌های طولانی بنزین هستیم استفاده از ذخیره سوخت شهروندان در روزهای پایانی هر ماه است که جهت اینکه این سوخت در کارت تاریخ انقضای مصرف آن تمام نشود اکثریت در روزها و شب‌های پایانی ماه به جایگاه‌های سوخت مراجعه می‌کنند و باعث طولانی‌شدن صف‌های بنزین می‌شود.
 
فرماندار ویژه زابل تأکید کرد: مشکل و کمبودی در عرضه بنزین نداریم با توجه با بازدید از همه جایگاه‌های سوخت این مشکل حل شده است و فقط دیشب دو جایگاه در پایان شب اتمام بنزین داشتیم که صبح مجدد شارژ عرضه بنزین حل و مشکل رفع شده است.

 

برچسب ها: صف بنزین ، قاچاق سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار