یادواره شهید جمشید داداشی در املش برگزار می‌شود

فرمانده سپاه املش از برگزاری یادواره شهید جمشید داداشی، شهید شاخص دانش آموز گیلان به میزبانی این شهرستان خبر داد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با همراهی فرمانده سپاه ناحیه املش و هیئت همراه با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار علی مهدی پور فرمانده سپاه ناحیه املش در این دیدار گفت: یادواره شهید شاخص دانش آموز گیلان، شهید جمشید داداشی و ۶۲۰ شهید دانش آموز استان به میزبانی املش در هفته بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود.

حامد حبیب زاده، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان نیز یاد و خاطره شهدای دانش آموز دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: هدف از برگزاری یادواره‌های استانی به میزبانی شهرستان ها، تأکید بر ضرورت ترویج گفتمان فرهنگ جهاد و شهادت و بازتاب رشادت‌های شهیدان است.

مختار رضایی، فرماندار املش نیز با استقبال از برگزاری یادواره شهدای دانش آموز گیلان در این شهرستان گفت: مرکز ثقل قدرت فرهنگی جمهوری اسلامی ایران فرهنگ ایثار و شهادت است.

یادواره شهید جمشید داداشی در املش برگزار می‌شود

شهید جمشید داداشی، متولد ۱۳۴۸ در روستای بویه رانکوه شهرستان املش از شهدای نوجوان و گمنامی است که در نهایت کم سن و سالی داوطلبانه به جبهه‌ها اعزام شد.

او در یکی از کتاب هایش با خطی خوش نوشته بود: در کربلا شهید خواهم شد.

یادواره شهید جمشید داداشی در املش برگزار می‌شود

این شهید دانش آموز گیلانی در فروردین ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین به فیض شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای املش آرام گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.