مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان و مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی ناحیه سپاه زاهدان در پی جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی این جنایات را محکوم کردند.

 افشین آریایی و نادر میری  مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان و مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی ناحیه سپاه زاهدان در پی جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی این جنایات را محکوم کردند.

 در این بیانیه آمده است:

 بای ذنب قتلت

 شهدا والامقام طوفان الا قصی و لاله راست‌قامت مدافعان عرصه سلامت، امنیت، وحدت و گمنام و حرم سند پرافتخار سیستان و بلوچستان و تنگه احد به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی هستند جهاد، دفاع، مقاومت، خدمت باروحیه انقلابی و جهادی در مسیر انتظار و راه شهدای همچنان و بی‌وقفه ادامه دارد.

 در طول تاریخ هفتادساله فلسطین نمی‌توان یک روز بدون جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را پیدا کرد و اکنون که پس از ضربات سهمگین و ویرانگر مجاهدان فلسطینی و حماس هم‌زمان با «طوفان الاقصی» هیمنه صهیونیست‌های اشغالگر را در هم شکست.

این رژیم کودکش صهیونیست به تصور جبران شکست غیرقابل‌ترمیم خود، حملات کور، وحشیانه و شبانه‌روزی خود را با انواع و اقسام سلاح‌های ممنوعه و نامتعارف از جمله بمب‌های فسفری، بر سر زنان و کودکان و سالخوردگان نوار غزه شدت بخشیده و اکنون در تازه‌ترین نسل‌کشی و یا به عبارتی فراتر از نسل‌کشی و جنایت جنگی وحشیانه خود، بیمارستانی را که پناهگاهی برای افراد آواره در این منطقه بوده است را مورد هدف قرار داده و خوی ددمنشی و درندگی خود را بیش‌ازپیش به جهانیان نشان داد و جمع کثیری از مجروحان تحت درمان کادر پزشکی و تخصصی را به شهادت رساند.

 بی‌شک آزادی فلسطین و قدس شریف آرمان مشترک همه مسلمانان جهان است و خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم فلسطین را برای نابودی اسرائیل غاصب و غیرقانونی بیش‌ازپیش جزم‌تر و راسخ‌تر خواهد کرد.

 حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه که باعث شهادت مظلومانه صدها تن از مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین به‌ویژه کودکان و زنان بی‌پناه شده است آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی و جهان اسلام به‌شدت این جنایت را محکوم کرده و این اتفاق تلخ و ناگوار را به ساحت مقدس امام‌زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه مردم فلسطین، مسلمین و آزادی‌خواهان جهان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم و از درگاه ذات باری‌تعالی پیروزی قاطع و سریع مسلمانان را خواستاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار