آقای سلطانزاده گفت: در سرویس احراز نشانی ،نشانی شهروندان از طریق ورود به سامانههای اداره پست ثبت و با حضور ماموران پستی تایید میشود.
وی اضافه کرد: پس از ثبت و تایید نشانی شهروندان از طریق گوشی تلفن همراه و دریافت کد در جاهایی که نیاز به احراز نشان و کدپستی دارند میتوانند اقدام کنند.
رئیس اداره پست مراغه گفت:سرویس احراز پستی برای دریافت تسهیلات بانکی، خدمات خودرویی، امور مالیاتی، گذرنامه، دریافت پروانه کسب و بیشتر امورات اداری کاربرد دارد.
آقای سلطانزاده افزود: این طرح در مراغه از ابتدای شهریور آغاز شده و تاکنون نشانی ۲ هزار و ۴۰۰ نفر ثبت شده است.
وی گفت: این سرویس بر اساس درخواست سازمان و شرکتها با توجه به فرآیندهای کاری و اجرایی آنها طراحی و پیادهسازی شده است.