امام جمعه زنجان:‌

رژیم جعلی اسرائیل شکست را پذیرفته است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: یک روز رژیم جعلی اسرائیل شکست ناپذیر بود اما امروز از سوی جمعیتی که کاملا در اقلیت هستند، تحت فشار بوده و شکست را پذیرفته است.

حجت‌الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان گفت: وظیفه ما پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس و در راس آن شهدای دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه ادای دین به شهدا وظیفه همه ماست، اظهار داشت: شهدا نیازی به ما ندارند و به عبارت دیگر برگزاری جلسات بزرگداشت مانع از فراموش شدن یاد ارزشمند و گرانبهای آنان می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر روز به روز یاد و نام شهدا و شیوه زندگی آنان در جامعه ما رواج پیدا کند، مسأله شهادت در جامعه ماندگار خواهد شد، در این صورت در چنین جامعه‌ای شکست معنا نخواهد داشت و آن ملت، بدون ترس در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند.

حجت الاسلام خاتمی خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر بزرگداشت شهدا برای آینده این کشور، حیاتی و ضروری است و این تفکر همه کسانی است که به سرنوشت مردم و کشور خود علاقه مند هستند.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی کشور، زنده نگه داشتن نام شهداست و اهمیت این موضوع آنچنان است که رهبر معظم انقلاب اسلامی، چندین مرتبه در سال‌های اخیر به صراحت و به دور از تعارف‌های مرسوم نسبت به بزرگداشت یاد شهدا تاکید کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان یادآورشد: در غزه با آن شرایط سخت، چیزی که ابهت رژیم پوشالی را شکسته است، همین روحیه شهادت و مقاومت است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز با اشاره به تشکیل ۲۲ کمیته ذیل کنگره استانی ۳۵۳۵ شهید گفت: همچنین در این راستا ستادهای شهرستانی نیز تشکیل شده است.

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه اگر مدد همین شهدا نبود برگزاری کنگره‌ای به این عظمت محال و غیرممکن بود، عنوان کرد: در دیدار با مقام معظم رهبری گزارش‌هایی از اقدامات استان زنجان در راستای برگزاری کنگره داده شد و حضرت آقا هم لبخند رضایت به لب داشتند و خوشبختانه این اقدامات مورد قبول ایشان واقع شد.

وی برگزاری یادواره‌های شهرستانی و اقشار اعم از اساتید، معلمان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب را از برنامه‌های شاخص در راستای این کنگره اعلام کرد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، یادواره «شهدا آبروی محله»، یادواره شهدای سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و عزیزان جهاد سازندگی با همکاری سازمان های ذیربط، ارائه الگوهای جهادی توسط پایگاه های مقاومت از اقداماتی است که در راستای کنگره شهدا برگزار شده است.

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.