مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: اینترنتی شدن خدمات تاکسی ۱۳۳ با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان و افزایش درآمد تاکسیرانان از ضرورت‌های مغفول مانده است.

محمدرضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: استفاده از بستر‌های مجازی و نرم افزار‌های برخط در ارایه خدمت به شهروندان یکی از ارکان زندگی امروزی محسوب می‌شود که این مهم در حمل و نقل درون شهری کمرنگ است.

وی اضافه کرد: پیش از این و در بستر فضای مجازی یک نرم افزاری از سوی بخش خصوصی تحت عنوان بادسان راه اندازی شد و به صورت اینترنتی به شهروندان قزوین خدمات می‌داد، اما پس از مدتی متاسفانه به علت زیان دهی متوقف شد.

وثوقی نیا با بیان اینکه استان از ظرفیت‌های علمی بالایی برخوردار است، ادامه داد: وجود پارک علم و فناوری و مراکز رشد در دانشگاه‌های بین المللی امام خمینی (ره) و آزاد اسلامی این فرصت را فراهم می‌کند که خدمات اینترنتی تاکسی ۱۳۳ در قزوین تقویت شود.

به گفته این مسئول، شرکت‌های تعاونی ۱۳۳ قزوین در این حوزه باید پیشقدم شده و پس از تشکیل نشست با مراکز علمی استان بتوانند این موضوع را محقق سازند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: اینترنتی شدن تاکسی در این شهر علاوه بر اینکه رضایت مردم را افزایش می‌دهد، موجب افزایش درآمد تاکسیرانان شده و معیشت این اقشار را متحول می‌سازد.

گفتنی است سه هزار و ۷۰۰ تاکسیران در شهر قزوین فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.