فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری ۲۱ محکوم متواری با جرایمی از قبیل سرقت خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت:‌ با اجرای طرح ویژه عاصفات،‌ شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب در دستور کار انتظامی شهرستان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این طرح با تلاش شبانه روزی همکاران و مشارکت مردمی در مجموع ۲۱ نفر از محکومان متواری از قبیل سارق، فروشنده مواد مخدر و کلاهبردار دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ مرسلی تصریح کرد: اجرای این طرح علاوه بر رضایتمندی مردم باعث کاهش جرایم و پیشگیری از ارتکاب مجدد جرایم توسط مجرمان حرفه ای شده که این روند در ایام آتی نیز ادامه خواهد داشت.

کشف بیش از چهار کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت:‌ در نتیجه اجرای طرح عاصفات چهار کیلو و ۶۸۷ گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد و ۳۵ معتاد و خرده فروش دستگیر شدند.

سرهنگ محسن غنیمتی با بیان اینکه طرح عاصفات با هدف پاکسازی نقاط مختلف شهرستان خدابنده با حضور عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اجرا شد، افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۲۳ نفر توزیع کننده مواد مخدر و ۱۲ نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند که از آنان انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه همه متهمان به مرجع قضائی و معتادین متجاهر به کمپ معرفی شدند، گفت: هدف از اجرای این طرح، ناامن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت است و این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف نوشابه های انرژی زای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف ۹۶۰ قوطی نوشابه انرژی زای خارجی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت:‌ در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی ابهر در حین کنترل خودروهای عبوری در جاده خدابنده و ابهر به یک دستگاه خوروی سواری حامل بار، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد مهدیخانی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در بازرسی از خودرو مذکور، نوشابه های انرژی زای خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر اظهار داشت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد و موضوع تحت رسیدگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.