استعداد‌های برتر علمی استان سمنان هدایت و شناسایی می‌شوند

مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی استان سمنان از شناسایی و هدایت استعداد‌های برتر نوجوان و جوان سراسر استان به مثابه یک راهبرد خبر داد.

سرهنگ پاسدار مصطفی خانی مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی استان سمنان از برگزاری کارگاه توانمند سازی پایگاه‌های مقاومت بسیج و مجموعه‌های مردمی فعال در عرصه شناسایی و پرورش استعداد‌های برتر نوجوانان و جوانان استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: در این نشست که به میزبانی سالن جلسات شهید بسطامی سپاه استان برگزار شد، پیرامون پرورش استعداد‌های جوان بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه ضرورت تعمیم دادن الگو‌های پایگاه‌های موفق به سایر پایگاه‌های بسیج به خصوص در حوزه علمی و پژوهشی به مثابه یک راهبرد در بسیج علمی و پژوهشی استان دنبال می‌شود، گفت: تلاش ما بر این است که استعداد‌های برتر علمی استان سمنان هدایت و شناسایی شوند.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری استان سمنان با بیان اینکه امیدواریم خروجی این فعالیت‌ها منجر به پرورش مدیران موفق و نخبگان تمدن ساز شود، افزود: استعداد‌های بسیار خوب جوانی در استان وجود دارد که باید هدایت شوند.

خانی با بیان اینکه فرایند آموزش و پرورش و کشف استعداد‌های نوجوانان و جوانان اساس کار پایگاه‌های مقاومت و مجموعه‌های مردمی فعال در حوزه علمی و پژوهشی است، تاکید کرد: تلاش داریم که پایگاه‌های بسیج بتوانند این فرآیند‌ها را در مساجد و پایگاه‌های خودشان به منصه اجرا بگذارند تا برکات خوبی را شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.