مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه به کارفرمایان و پیمانکاران کرمانشاه هشدار داد تا از بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز خودداری کنند.

حمزه سلیمانی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز مرحله جدیدی از طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمانشاه، گفت : تاکنون پنج مرحله از این طرح اجرا شده و مرحله جدید آن هم از روز گذشته (اول آبان) آغاز شده است. 

وی افزود: در این طرح که با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های ذیربط در حال اجراست، گشت‌های بازرسی از واحد‌های تولیدی، ساخت مسکن، خدماتی و کشاورزی سطح شهر کرمانشاه بازدید می‌کنند. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان پلیس امنیت عمومی و انتظامی، اجرائیات، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی را از جمله دستگاه‌هایی معرفی کرد که در اجرای این طرح همکاری دارند. 

وی با تاکید براینکه هیچکدام از واحد‌های تولیدی و صنفی سطح استان حق بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز را ندارد، اضافه کرد: بکارگیری اتباع بیگانه تبعات منفی را برای کارفرمایان و پیمانکاران به همراه خواهد داشت. 

سلیمانی خاطرنشان کرد: روز گذشته (دوشنبه) هم از بیش از ۳۰ واحد شامل واحد‌های سنگ بری، آهن فروشی، بتن آماده و موزاییک سازی بازرسی‌هایی صورت گرفت و تعدادی اتباع بیگانه غیرمجاز در آن‌ها شناسایی و دستگیر شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.