فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) منشأ خیلی از پیروزی‌ها و ایثارگری‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری؛ آِیین تودیع و معارفه فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) استان در شهرکرد برگزار شد.

در این آیین از خدمات سردار حمید محمدی در مسئولیت فرماندهی تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) استان قدردانی و سردار حجت‌الله صالح‌نژاد به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی شد.


بیشتر بخوانید


سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین معارفه فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) استان به کارنامه درخشان این یگان در دوران دفاع مقدس و ماموریت‌های تامین امنیت پایدار در مرز‌های شمال‌غرب، جنوب غرب و جنوب شرق اشاره کرد.

وی افزود: دوران تنظیم نظم جهانی توسط یک یا دو قدرت، یا با اراده آمریکایی‌ها به پایان آمده و بازیگران دیگری در منطقه و جهان نقش ایفا می‌کنند.

پاکپور با اشاره به عملیات طوفان الاقصی در غزه ادامه داد: ابهت و هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطینی به طور کامل فرو ریخت.

وی با یادآوری رشادت و ایثارگری‌های رزمندگان استان اظهار کرد: تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) منشأ خیلی از پیروزی‌ها و ایثارگری‌ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

رزمندگان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ مستقل ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) رشادت‌ها و ایثارگری ماندگاری را در هشت سال دفاع مقدس از خود به نمایش گذاشتند.
این استان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار