آئین استقبال از دانشجویان نو ورود در دانشگاه سمنان

آئین استقبال از دانشجویان نو ورود سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه سمنان با عنوان " اراده نو" برگزار شد.

رئیس دانشگاه سمنان در این آئین تحقق شعار توسعه جامع دانش بنیان را به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف این دانشگاه برشمرد و افزود: این دانشگاه هم اینک بالغ بر ۱۵ هزار دانشجو در مقاطع مختلف کاردانی تا پسادکتری، نزدیک به ۴۰۰ عضو هیات علمی ثابت، بیش از ۸۰۰ هکتار فضا، پنج پردیس آموزشی و حدود ۲۲ دانشکده و پارک علم و فناوری دارد و از دانشگاه‌های مطرح در کشور و رتبه هشت کشور را در حوزه پژوهش است.

سیف الله سعدالدین با اشاره به اینکه دانشگاه سمنان جزء معدود دانشگاه‌های دارای پارک علم و فناوری است گفت: وجود و فعالیت پارک علم و فناوری در کنار دانشگاه مسیری است برای توسعه و تبدیل علم به ثروت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان ، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان و معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان هم در این آیین در زمینه های توسعه علم و فناوری ، لزوم داشتن روحیه مطالبه گری و پرسشگری و مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی در کنار تحصیل و وضعیت خدمان خوابگاهی و رفاهی در دانشگاه سمنان سخنرانی کردند .

برپایی غرفه‌های معرفی دستاورد‌های تشکل‌های دانشجویی، اجرای آیین پرچم سپاری توسط یکی از دانشجویان سابق به منتخب دانشجویان جدیدالورود، اجرای موسیقی سنتی و اهدای هدیه فرهنگی نو دانشجویان از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.