همکاری جهاددانشگاهی خراسان رضوی و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان افزایش می‌یابد.

در نشست مشترک حسین امینی مشهدی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با حجت‌الاسلام و المسلمین جواد مهدوی‌نسب، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بر تقویت همکاری جهاددانشگاهی خراسان رضوی و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان تاکید شد.

 

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین جواد مهدوی‌نسب گفت: خوشبختانه حضور و فعالیت‌های جهاددانشگاهی در دانشگاه‌های استان بسیار مفید، موثر و شناخته‌شده است. 

 

وی با اشاره به مطالبات بسیاری از دانشجویان در خصوص حمایت نکردن از دستاورد‌های نوآورانه و فناورانه آنان، افزود: یکی دیگر از زمینه‌های همکاری نهاد نمایندگی رهبری و جهاددانشگاهی، همکاری در برگزاری نمایشگاه‌های معرفی دستاورد‌های فناوران و نوآوران جوان با هدف پیوند دانشگاه و جامعه است.

 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی از دیگر زمینه‌های همکاری را تبیین و تعمیق فرهنگ دینی و نشر معارف قرآنی دانست و افزود: تبلیغات دینی ما عموما به شیوه‌های سنتی و با تاثیرگذاری کمی صورت می‌گیرد، در حالیکه مخاطبان جوان منتظر و حتی تشنه حرف‌های نو و روزآمد از سوی فعالان و مبلغین دینی هستند که در صورت تحقق این امر ضریب نفوذ پیام‌های دینی افزایش خواهد یافت.

 

در ادامه رئیس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، نیز ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های موجود این نهاد در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهش و فناوری، گفت: نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها کانون اتصال و هم‌افزایی تمامی ظرفیت‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه‌های استان برای افزایش کارامدی و بهره‌وری این دانشگاه‌هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.