معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان گفت : حمله حماس به اسرائیل موجب بر هم خوردن توطئه از نیل تا فرات صهیونیست‌ها برای پیشبرد توطئه خاورمیانه جدید است.

بهشتی راد معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در نشستی با عنوان غزه دانشگاه مقاومت که در دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه برگزار شد، حمله حماس به اسرائیل را موجب بر هم خوردن توطئه از نیل تا فرات صهیونیست‌ها برای پیشبرد توطئه خاورمیانه جدید دانست و گفت : استکبار جهانی تلاش کرد تا روند عادی سازی روابط کشور‌های عربی با اسرائیل را رقم بزند، اما اقدام انقلابی و جهادی حماس، برنامه‌های توسعه طلبانه و شیطانی آن‌ها را نقش بر آب کرد.

بهشتی راد آسیب پذیری سیستم اطلاعاتی اسرائیل و غافلگیری ارتش آن را که ضعف صهیونیست‌ها را در جهان نشان داد دومین دستاورد اقدام جهادی حماس برشمرد.
در این نشست عظیمی رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه نیز مقاومت را رویکرد و واژه‌ای جهادی دانست که با پیروزی انقلاب اسلامی در ادبیات سیاسی جهان وارد شد و چنان تحولی در افکار عمومی دنیا ایجاد کرده است که در دل جامعه غرب، ندای مظلومیت فلسطینیان را فریاد می‌زند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند.

یوسفوند رئیس بسیج اساتید استان کرمانشاه هدف رژیم اسراییل طی دو دهه اخیر در محاصره غزه را گسترش فقر و بیکاری در میان فلسطینیان برای وادار کردن آن‌ها به کوچ دانست و گفت: وقتی اسرائیل در توطئه اش ناکام ماند، تصمیم گرفت تا به غزه حمله و با خشونت و جنایت، آن‌ها را وادار به کوچ اجباری کند، اما با مقاومت رزمندگان حماس، شکست خواهد خورد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.