تعدادی از دانش آموزان تبریزی با تجمع در مقابل اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) این شهر با کودکان غزه ابراز همدردی کردند.

 دانش آموزان تبریزی همراه با تعدادی از اعضای کادر درمان مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) با سر دادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل و  مرگ بر آمریکا ضمن محکوم کردن جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی در باریکه غزه با کودکان این شهر ابراز همدردی کرده و برای شفای مجروحان دعا کردند.

دانش آموزان تبریزی با اجرای سرود‌هایی در حمایت از مبارزات مردم مظلوم فلسطین به صورت نمادین بطری‌های آب را به کودکان این کشور فرستادند و پرچم رژیم غاصب اسرائیل را لگد مال کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این تجمع با اشاره به جنایت‌های بی شمار اسرائیل غاصب در فلسطین و به خصوص غزه گفت: جنایت‌های اخیر و بمباران‌های بی وقفه ارتش این رژیم جعلی در غزه، خوی استکباری، ددمنشی و ذات خبیث صهیونیست‌ها را برای جهانیان بار دیگر بیشتر و بهتر از گذشته نشان داد.

حجت الاسلام  حسینی با تاکید بر اینکه بدون تردید جبهه مقاومت و حماس پیروز نهایی این جنگ خواهد بود افزود: ضربات سهمگین حماس به اسرائیل ارتش این رژیم منحوس را زمین گیر کرده است و با وجود فعالیت‌های رسانه‌ای غرب اسرائیل دیگر آن قدرت گذشته را ندارد و نخواهد داشت.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که اسرائیل به هیچ عنوان جرات و جسارت ورود زمینی به غزه را ندارد چه بسا اگر این توان را داشت در همان روز‌های اول جنگ در این زمینه اقدام می‌کرد و تمام این مسایل نشان دهنده افول قدرت توخالی صهیونیست‌های غاصب است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه قدرت اسلام امروز بیش از پیش برای همه نمایان شده است یادآور شد: بنا به اعتراف خود مقام‌ها و تحلیلگران غربی پیروز نهایی این جنگ جبهه مقاومت و فلسطینی‌ها هستند و در این خصوص نباید شک کرد جهان باید بداند که اسرائیل در باتلاق غزه گرفتار شده است و به زودی جشن پیروزی جبهه مقاومت در سراسر جهان برپا می‌شود.

بر اساس اعلام یونیسف در روز‌هایی که از جنگ می‌گذرد بیش از ۲ هزار و ۳۶۰ کودک شهید و پنج هزار و ۳۶۴ کودک هم به علت حملات مداوم زخمی شده‌اند یعنی به طور میانگین بیش از ۴۰۰ کودک روزانه شهید یا زخمی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.