پیگیری شد؛

پاسخ اسنپ‌کارفیکس به گلایه‌های کاربران

پیام شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در تحویل کالا توسط اسنپ کارفیکس، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در تحویل کالا توسط اسنپ‌کارفیکس، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی برای پیگیری بیشتر به شرکت مذکور ارجاع داده شد.

شرکت اسنپ‌کارفیکس در پی اطلاع از این پیام‌ها، جوابیه‌ای را برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

«اسنپ‌کارفیکس همواره تلاش می‌کند پیگیر رفع موارد و مشکلات پیش‌آمده برای کاربرانش باشد و به همین منظور بخش پشتیبانی خدمات برای این سرویس در نظر گرفته شده است.  

پیرو انتشار پیام‌هایی با عنوان شهروندخبرنگار در سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر عدم دریافت به موقع خدمات، ضمن پیگیری و رفع موارد مطرح‌شده، بر آن شدیم تا با مرور راه‌های ارتباطی پشتیبانی از برقراری ارتباط کاربران با بخش خدمات پس از فروش سرویس اسنپ‌کارفیکس مطمئن شویم و با سرعت و دقت بیشتری به مسائل پیش‌آمده بپردازیم.

کاربران اسنپ‌کارفیکس می‌توانند از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۰۷۹۶۹ با پشتیبانی تماس بگیرند؛ همچنین کارشناسان پشتیبانی از طریق سایت اسنپ‌کارفیکس، با گفت‌وگوی آنلاین، همواره پاسخگوی سوالات کاربران این سرویس هستند.

باشگاه رانندگان اسنپ، سرویس کارفیکس را از سال ۱۳۹۸ برای سهولت دسترسی کاربران راننده به انواع خدمات خودرویی با قیمت و تخفیف‌های مناسب ارائه کرده است و در حال حاضر ۳ میلیون نفر عضو این سرویس و ۲٬۶۰۰ مرکز  در کشور در حال ارائه خدمات به اعضای آن هستند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار