۳۹ طرح آبرسانی در ۲۷ نقطه شهرستان ماهنشان اجرا شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال ۳۹ طرح آبرسانی در ۲۷ نقطه شهری و روستایی شهرستان ماهنشان اجرا شد.

علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار داشت: حفر و تجهیز ۹ حلقه چاه در شهر‌های ماهنشان و انگوران و روستا‌های چایکند، چتز، قره ناس، گلابلو، لرده شور، قرایی و رز از جمله این طرح‌ها بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: احداث چهار باب مخزن ذخیره آب در روستا‌های پری، اورجک، ویزمک و شهر انگوران با ظرفیت یک هزارو ۲۰۰ مترمکعب نیز از دیگر طرح‌های این شرکت در شهرستان ماهنشان بود.

جزء قاسمی بیان کرد: امسال همچنین پنج رشته قنات در روستا‌های مغانلو قره گل، بلندپرچین، قره ناس، گلابلو و سهند سفلی جمعاً به طول ۱۸۵ متر احداث شد.

وی به احداث ۱۳ کیلومتر خط انتقال آب در روستا‌های سهند سفلی، قره ناس، میرآخور، اینچه سعید نظام، قوزلو، لرده شور و مغانلو قره گل نیز اشاره کرد و گفت: افزون بر این امسال بیش از ۱۰ کیلومتر عملیات اصلاح شبکه نیز در شهر‌های ماهنشان، دندی و ۶ روستای دیگر این شهرستان اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: در راستای توسعه خدمات آبرسانی روستایی با محوریت مناطق محروم در استان زنجان؛ عملیات برق رسانی به پنج روستا در ماهنشان و اجرای عملیات کف شکنی ۲ حلقه چاه تامین آب شرب در روستا‌های تک آغاج و سونتو این شهرستان اجرایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.