نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با معاون رئیس جمهور گفت: به جوانان توانمند در عرصه‌های مدیریتی و اجرایی میدان داده شود.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور بر لزوم استفاده از جوانان انقلابی در عرصه‌های اجرایی تأکید کرد.

او گفت: جوانان متدین و انقلابی ظرفیت‌های ارزشمندی برای کشور هستند و باید از وجود آنها در عرصه‌های مدیریتی و اجرایی بیشتر استفاده شود.

امام جمعه رشت افزود: با توجه به مشکلات کشور در بخش‌های مختلف، دولتمردان باید با مدیریت جهادی در جهت پاسخگوی به مردم و رفع محرومیت بیش از پیش تلاش کنند.

آیت الله فلاحتی استفاده از جوانان انقلابی، نخبه و دارای ایده در بخش‌های مختلف را ضروری دانست و تصریح کرد: مدیران جوان ظرفیتی ارزشمند برای تحقق اهداف دولت هستند.

او همچنین تأکید کرد: ایجاد امید در جوانان و نخبگان باید سرلوحه امور دولت باشد.

مسائل معیشتی، مهمترین دغدغه دولت  

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور نیز در این نشست گفت: دولت تمام توان خود را در جهت فقرزدایی و امید آفرینی در جامعه به کار بسته تا مشکلات مردم حل شود.

او با بیان اینکه مهمترین دغدغه دولت مسائل معیشتی و امید افزایی در جامعه است افزود: دولت تلاش می‌کند با ایجاد بانک اطلاعاتی از جوانان نخبه و با دانش از آنها در عرصه‌های اجرایی و مدیریتی استفاد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.